Beantwoord

Blacklist.removal

  • 23 June 2017
  • 8 reacties
  • 465 Bekeken

Reputatie 2
  • Rising star
  • 18 reacties
- krijg geen toegang tot mailbox
- krijg enkel de standaard mededeling :
" quota exceeded resmail-prd-imap-priv-vip.be waarna login gevolgd door mijn e-mail adres
Hoe kan dit opgelost worden ?
icon

Beste antwoord door sabineb 28 June 2017, 10:25

Bekijk origineel

8 reacties

krijg je ook geen toegang via http://webmail.skynet.be om daar te proberen om mails te wissen die je niet meer nodig hebt.
Reputatie 2
ook via http://webmail.skynet.be geen toegang; krijg zelfde mededeling gvolg door blokkering van mailbox.
toch bedankt
Adep
Reputatie 7
Badge +4
ADEP

kan je me je lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht
alsook het mailadres waarmee je een probleem hebt

dan geef ik dit door naar ons engineering team aan gezien dit een probleem met de quota zal zijn
Reputatie 2
klantnr 1406724 en mail adres is depuydtandre@skynet.be
met dank
Reputatie 7
Badge +4
ok, ik heb dit doorgegeven naar ons engineering team zodat ze dit kunnen nakijken

ticket 6022322
Reputatie 2
jonathandr, enige verduidelijking aan de gegevens van mijn e-mailprobleem:
de blokkering van mijn mailbox gebeurt enkel als ik inlog via :
MyProximus / e-mails / en dan verbinden met fb121763-depuydtandre@skynet.be ; ( klantennr 1406724 was ok )
Bij mijn rechtstreekse skynet toegang tot depuydtandre@skynet.be heb ik dit niet , evenmin als ik inlog via
"PROXIMUS MAIL " met het klassieke scherm :  Gelieve uw gebruikersnaam (of e-mailadres) en paswoord in te geven.
Gebruikersnaam    @  "
misschien kan uw engineering team hier gemakkelijker een oplossing mee vinden.
Dank deze gegevens aan uw ticket 6022322 toe te voegen en door te geven aan uw engineering team
Reputatie 6
Badge +4
HI

Het probleem doet zich in feite voor doordat niet de mailbox oversized is qua inhoud maar qua folders

quota van aantal folders is overschreden

folders info.docx.lnk


Omdat dus niet helemaal correcte info werd doorgestuurd werd het ticket 6022322 door engineering afgesloten met vraag meer info.

Heb een nieuw ticket gemaakt 6031964-1met correcte info en kopie van je posts erin.

Ze kunnen enkele eventuele lege folders deleten maar indien daarna nog quota overschreden zal de vraag gesteld worden je folders te herschikken tot lager aantal

Mvg sabine
Reputatie 2
Hi,
het probleem is opgelost: mailbox terug open !
Dank u wel sabine, jonathandr en het engineeringteam.
Mvg
Adep

Reageer