Bizz Club: Bezint voor je begint !

  • 17 October 2013
  • 1 reactie
  • 182 Bekeken


Een tijdje geleden was het zover: 38000 bizzpunten op de teller en eindelijk een bestelling kunnen plaatsen voor die IPOD TOUCH van 16GB (winkelprijs 250€). De levertermijn van 6 weken nam ik er graag bij. Dat de IPOD uiteindelijk stuk via de post arriveerde was meteen al wat minder.

Maar hey, we zijn premiumklant (dacht ik) dus dat wordt telefonisch wel snel even geregeld. Mijn klacht werd netjes genoteerd en binnen 10 dagen mocht ik antwoord verwachten. Een beetje vaag, maar ok. Tien dagen later staat mijn klacht echter nog in 'wacht' en is mijn nog geen enkele concrete oplossing aangereikt over hoe en wanneer ik mijn nieuwe toestel mag verwachten. Uit pure ellende ben ik dan zelf naar een Belgacom Center gegaan met de vraag of ze het defect toestel konden inwissel voor een vervangtoestel. Geen probleem, zolang je maar een GARANTIEBEWIJS kan voorleggen. Natuurlijk zat er geen garantiebewijs bij de IPOD omdat het naar alle waarschijnlijkheid gaat om een DEMOTOESTEL dat zijn dienst bewezen heeft en nu kapot kan opgestuurd worden naar de nietsvermoedende Bizz klant en daar nog een kort maar gebrekkig leven kan leidden om later bij gebrek aan een garantiebewijs in de prullenbak te belanden. Voor de meer gefortuneerde klanten is het toestel defect vanaf de start en is het hopen dat het toch binnen een redelijke termijn kan vervangen worden. Hopelijk dit keer met GARANTIEBEWIJS. Tenslotte gaat het hier toch om een aankoop, waar zuur opgebelde centjes van een veel te hoog tarief worden omgezet naar punten die we graag omgezet zien in een kwalitatief en functionerend GESCHENK zodat we weer even kunnen vergeten dat we jaren teveel aangerekend zijn.

1 reactie

Beste Nele,


Kan je mij je klantgegevens
(klantnr, contactnr) via een privé-bericht bezorgen aub?

Dan laat ik het even voor je
nakijken bij de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer