Beantwoord

Binnen 48uur of 3 dagen?

  • 5 November 2017
  • 6 reacties
  • 77 Bekeken

Ik heb een vraag,

Vrijdag is zenders stop gezet wegens niet correct comnicatie niet door mij door de klantendienst zelf. Die dag gebeld om als nog de zenders terug te krijgen het zou binnen 48 uur of 3 dagen tellen de weekend mee? Want er staat op het scherm DSL, wat ook het geval is ik heb toen huis telefoon stop gezet dus ik heb nu alleen internet & tv. Heeft dat er mee te maken? sinds vrijdag zit ik zonder tv ze zou die met spoed laten doen.
icon

Beste antwoord door Martin 5 November 2017, 11:09

Bekijk origineel

6 reacties

Ik zou in dit geval nu eens naar de helpdesk bellen 0800 22 800
Ik zou in dit geval nu eens naar de helpdesk bellen 0800 22 800 zijn ze open op zondag?
En bij welke keuze moet ik zijn
Ik zou in dit geval nu eens naar de helpdesk bellen 0800 22 800 de dsl lamp die brand alleen knippert niet. En is de wan onder de dsl die licht staat uit sinds vrijdag. Maar wat moet ik verstaan dsl is toch telefoon? De kabels zijn er gewoon maar is het de rede dat ik geen telefoon meer wil??
DSL moet continu branden dit is je VDSL signaal dat binnen komt en het TV en Internetsignaal transporteert.
Heb je de modem al eens herstart door zijn stroom even te onderbreken.

je zit zonder TV dus kan je kiezen voor deze rubriek,

NB: ik zou eerst zelf moeten bellen naar 0800 22 800 om al de opties te kennen die ik ook niet van buiten weet.
DSL moet continu branden dit is je VDSL signaal dat binnen komt en het TV en Internetsignaal transporteert.
Heb je de modem al eens herstart door zijn stroom even te onderbreken.

je zit zonder TV dus kan je kiezen voor deze rubriek,


NB: ik zou eerst zelf moeten bellen naar 0800 22 800 om al de opties te kennen die ik ook niet van buiten weet.


Oké, dus dat heeft niks te maken met de zenders? Dus als de zenders bv terug komen dan is dsl een ander probleem? Ja ik ga ze bellen

Bedankt 👍🏻
Je kan ook best eens de decoder heropstarten (spanning even onderbreken) nadat je modem herstart is (zijn dsl lamp moet eerst continu blijven branden) , of inderdaad bellen.

Reageer