Bindend charter "neem 's op"

  • 13 October 2012
  • 0 reacties
  • 163 Bekeken

Badge

Wat blijft er nog over van de aangegane overeenkomst van begin dit jaar ?


Heb reeds herhaalde malen geprobeerd contact op te nemen met Proximus via 6000 en de wachttijden zijn echt niet normaal meer te noemen.


Gisteren heb ik twee (hiep hiep hoera !) succesvolle oproepen gedaan , eentje van 20! en eentje van 18! minuten.


Een bedrijf als belgacom wat volgens mij nog meer dan voldoende winst maakt moet toch echt wel in staat zijn om een deftige klantendienst in te stellen.


Of deze problemen te maken hebben met een recente overname van het callcenter laat ik in het midden en eigenlijk hebben we daar als klant totaal niets mee te maken.


Tot slot nog dit om geen nieuwe topic te moeten openen : Wanneer gaat Belgacom E I N D E L I J K eens een deftige site in elkaar knutslen die WEL snel laadt en waar wel alle functies ALTIJD beschikbaar zijn.


Als telecom-gigant ben je dat toch wel aan je status verplicht !

0 reacties

Geen reactie

Reageer