bij wie rechten duits voetbal komend seizoen?

  • 3 July 2015
  • 5 reacties
  • 174 Bekeken

ik heb ergens op internet opgevangen dat de rechten voor het duits voetbal vanaf komend seizoen bij een nieuwe (buitenlandse) eigenaar zouden zitten,iets van fox sports ofzo.aangezien die niet in belgie uitzenden,zou voor belgie een nieuwe uitzend-eigenaar moeten worden gezocht.hebben jullie een idee,of proximus eventueel het duits voetbal zou binnenhalen?

5 reacties

Je kan het ook altijd proberen te weten te komen doo een privé bericht aan 'Onze medewerkers' ➽ Onze medewerkers te sturen

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Beste christiaan,
Ons voetbalaanbod vindt u op
http://www.proximus.be/nl/id_cr_foot/particulieren...
Als er zich interessante mogelijkheden voordoen, dan zullen deze zeker bekeken worden.
Met vriendelijke groeten,
Davy
Hiermee zijn we nog altijd geen stap verder en weet hij nog altijd niet wie de rechten heeft op dat Duits voetbal.Christiaan ik zou het ook niet weten in ieder geval telenet heeft deze niet meer sinds dit jaar.Ik kan wel eens gaan rondsnuffelen of ik iets vind.
Reputatie 7
Badge +6
Tja, en dan schijnt er zich nog een andere 'speler' in te willen mengen, een Italiaan, die al veel voetbaluitzendrechten heeft, en die nu in België zijn twee betaalzenders wil lanceren 'Eleven' voor voetbal en 'Eleven +' voor andere sporten. Dat stond gisteren in de kranten, kwam ook op TV. Hij zou willen onderhandelen met Telenet en Proximus. Voorlopig zou het alleen gaan over Frans en Italiaans voetbal, geloof ik. Van Duits voetbal wordt voorlopig echter niks gezegd. Als die rechten dan nog aan iemand anders verkocht zijn ...


Voetbal kijken op TV gaat zo mogelijk een nog duurdere grap worden.
Dat klopt wat mijn vriendin hier zegt.Die Italiaan is trouwens de zelfde die het Belgische voetbal nu voor 6 seizoenen in handen heeft en verdeelt bij telenet en proximus.Voor hlater liggen alle pisten open zegt Da Silfa of het eerste klasse voetbal mede in dit pakket komt.

Reageer