Beantwoord

bij wie of waar kan ik per mail of foon terrecht

• 22 december 2015
  • 13 reacties
  • 199 Bekeken

hallo medewerker(s) van proximus belgacom
ik wou eens vragen bij wie of waar ik met mail of foon terecht kan om mijn abonnement aan te passen? vroeger kon ik hier in merksem op bredabaan even de winkel binnenstappen om dingen te regelen , maar nu deze hier ook weg is weet ik niet waar naartoe en is het ook niet evident voor mij om zo maar eens even naar andere gemeente te gaan om deze info te gaan vragen

ik zou willen mijn abonement veranderen ik was gestart met de hoogste internet aansluiting omdat we hier thuis met 3 tegelijk op internet moesten kunnen werken, nu is dit niet meer van toepassing en zou ik graag gaan voor een kleiner en dus voordeliger tarief.
kan ik hierover wat informatie krijgen aub
dank bij voorbaad
icon

Beste antwoord door Bram 23 december 2015, 14:56

Om een abonnement aan te passen hoeft u niet het formulier te gebruiken om op te zeggen.
U kunt uiteraard terecht in 1 van onze Proximus centers (zie 2de link in bericht van Elsa). Alle contactmogelijkheden zijn ook te vinden op onze contactpagina.
Bekijk origineel

13 reacties

Je kan dit ook online doen hier waar je duidelijk vermeldt dat je wilt het pack downgraden naar comfort of start, naar gelang je juist wenst.
of
vind een dichtstbijzijnde Proximus center
bedankt voor de reactie
ik heb op de mail geantwoord en zet het hier nog eens gaat om downgraden van mijn internet niet echt opzeggen dus
bij voorbaad dank
fijne feestdagen
Als je het er duidelijk opgezet hebt zal het wel in orde komen.
Voor u ook heel fijne feestdagen
groetjes, Elsa
Reputatie 7
Badge +6
Waarom bel je niet gewoon de klantendienst op 080022800 om je probleem uit te leggen? Daar kunnen ze toch dadelijk de aanpassing doen?
Ze bijten niet hoor, integendeel ....🆒

MVG
Reputatie 6
Badge +4
Om een abonnement aan te passen hoeft u niet het formulier te gebruiken om op te zeggen.
U kunt uiteraard terecht in 1 van onze Proximus centers (zie 2de link in bericht van Elsa). Alle contactmogelijkheden zijn ook te vinden op onze contactpagina.
Is dat dan veranderd want ik heb van de Proximus medewerkers zowel opgestoken dat dit kon via online formulier "Mail ons" alsook Via online formulier opzeggen
Wil dit zeggen dat deze mogelijkheden dan overschieten:
- 0800 22 800 (7/7 tot 22u) en voor mensen die niet graag lang aan de telefoon wachten tot men antwoord ;-)
- Proximus center
- Online Mail ons formulier
- Via Proximus twitter
- via Proximus Facebook
en niet meer mag via online formulier opzeggen (zoals ik het vroeger ook met goed resultaat gedaan heb tussen downgraden van maxi naar comfort)
En er is nog altijd geen mogelijkheid om dit via MyProximus te doen of wordt deze mogelijkheid nog in overweging genomen.
Reputatie 6
Badge +4
Elsa,

Het formulier opzeggen is in de eerste plaats voor het stopzetten van producten, niet om over te schakelen naar een lichter abonnement. Allicht zal dat ook wel werken, maar dan maakt de vraag een onnodige omweg.
Twitter & Facebook hebben niet zoveel zin, want om van boeket te veranderen is er persoonlijk contact nodig. Dus de link naar de contactpagina, zoals ik ze gaf, is de snelste oplossing.
Reputatie 7
Badge +6
Ik snap niet waarom je niet gewoon contact zou opnemen met de telefonische klantendienst: vriendelijk en behulpzaam: de verandering wordt direct ingevoerd in het systeem en zo vlug mogelijk doorgevoerd. De wachttijden vallen tegenwoordig trouwens ook mee.
MVG
Marleen, omdat het nog altijd voorvalt dat er mensen zijn die in het eerste 20 minuten niet binnen geraken en ik geloofde dat ook niet omdat ik dat nog nooit voorgehad heb wel jaren terug dan legde ik de hoorn op meeluisteren en heb zelf nog geweten dat het drie kwartier duurde, maar gelukkig heb ik dit de laatste jaren niet meer voor, maar toen ik bij een ex collega was in gent en die mij een probleem uitlegde over zijn decoder en hem vroeg heb je al eens gebeld dan zei hij direct bellen zwijgt me daarvan ik ga er mijn bed niet bij maken, als je goesting hebt mag je bellen en inderdaad tot mijn grote verwondering duurde het juist 25 minuten, dus kan ik begrijpen dat er zijn die een hekel hebben om te bellen.
bedankt elza je slaat de nagel op de kop is idd door dat al eens lang te moeten wachten of door het van kastje naar de muur gestuurd te worden met die computerstem druk 1 voor dit, druk 2 voor dat enzv tegen dat een paar nrs gehoord hebben weten we al ni meer wat de vorige waren enzo, dus was ook eerst mijn gedacht zou het via de website niet makkelijker kunnen, als ik hier een duidelijk antwoord las van het werkt niet via de site dan zou ik het wel moeten overwegen een telefoontje te plegen.
mvg
Bram je zegt Twitter & Facebook hebben niet zoveel zin, want om van boeket te veranderen is er persoonlijk contact nodig

Het ging nu hier nu niet over boeket veranderen maar hoe komt het dan dat ik wel kan vaststellen dat dit door de medewerkers wel kan afgehandeld worden op TW &FB.
Ik vind uit klantvriendelijk oogpunt dat als je over zoveel mogelijkheden beschikt dat je het tenslotte aan de klant moet overlaten wat hij of zij het best vindt en het zou nog veel gemakkelijker zijn moest je dit allemaal via MyProximus kunnen zelf regelen zoals je vaal zaken kunt via MyProximus.
Reputatie 7
Badge +6
Dat kan wel zijn, maar je weet dan toch dadelijk waar je aan toe bent en via mail moet je ook afwachten. Nu, taitinike heeft nu alle informatie om haar probleem op te lossen, dat is het voornaamste.
Alle wegen lijden naar Rome zeggen ze dan hé 😉 maar ze gaan niet allemaal even vlug :-))
Edit 19u33: juist gebeld met een vraag die ik had naar Helpdesk en heeft 15 minuten geduurd voor er geantwoord werd, normaal gaat het vlugger.
Wel heel vriendelijk verder geholpen geweest, dus op dat gebied heb ik nog nooit klagen gehad.

Reageer