Tot voor kort had ik de goedkoopste internetformule. Maar twee weken geleden heeft een medewerker van Proximus mij een pack verkocht via telefoon. Ik heb duurdere internet + tv + gsm (iphone) met abonnement besteld. Hoewel de diensten 'geactiveerd' staan, heb ik geen decoder ontvangen en geen gsm ontvangen. Ze hebben me een keer gebeld om te laten weten dat de gsm die me werd belooft niet meer in voorraad was. Maar de gsm (Iphone voor 100 euro) was de reden waarom ik al die andere bazaar had genomen. Dus nu heb ik een dure internet abonnement + tv abonnement, maar ik kan zelfs geen tv kijken omdat ik geen decoder heb ontvangen. Ze hebben me ook beloofd om een alternatieve gsm voor te stellen, maar ik heb niets meer vernomen van de verkopers.
Ondertussen heb ik:
* 5 keer gebeld naar hun diensten
* 2 klachtformulieren ingevuld
* Via privebericht gecontacteerd via forum
Resultaat:
* Ik heb uren aan de telefoon gehangen met klantendienst zonder resultaat.
* Ze hebben me doorverbonden van de ene naar de andere dienst (iedereen geeft iemand anders de schuld)
* Verschillende malen beloofd geweest dat ze me gingen terugbellen, zonder resultaat.
Weet iemand wat ik nog kan doen om mensen aan de lijn te krijgen die er echt toedoen en het kunnen regelen zonder mij door te verbinden of te beloven dat iemand me gaat terugbellen?