Beantwoord

Bij wie moet ik zijn?

  • 16 February 2016
  • 8 reacties
  • 449 Bekeken

Tot voor kort had ik de goedkoopste internetformule. Maar twee weken geleden heeft een medewerker van Proximus mij een pack verkocht via telefoon. Ik heb duurdere internet + tv + gsm (iphone) met abonnement besteld. Hoewel de diensten 'geactiveerd' staan, heb ik geen decoder ontvangen en geen gsm ontvangen. Ze hebben me een keer gebeld om te laten weten dat de gsm die me werd belooft niet meer in voorraad was. Maar de gsm (Iphone voor 100 euro) was de reden waarom ik al die andere bazaar had genomen. Dus nu heb ik een dure internet abonnement + tv abonnement, maar ik kan zelfs geen tv kijken omdat ik geen decoder heb ontvangen. Ze hebben me ook beloofd om een alternatieve gsm voor te stellen, maar ik heb niets meer vernomen van de verkopers.

Ondertussen heb ik:
* 5 keer gebeld naar hun diensten
* 2 klachtformulieren ingevuld
* Via privebericht gecontacteerd via forum

Resultaat:
* Ik heb uren aan de telefoon gehangen met klantendienst zonder resultaat.
* Ze hebben me doorverbonden van de ene naar de andere dienst (iedereen geeft iemand anders de schuld)
* Verschillende malen beloofd geweest dat ze me gingen terugbellen, zonder resultaat.

Weet iemand wat ik nog kan doen om mensen aan de lijn te krijgen die er echt toedoen en het kunnen regelen zonder mij door te verbinden of te beloven dat iemand me gaat terugbellen?
icon

Beste antwoord door Alexander 25 February 2016, 14:44

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Aangezien je nog geen iPhone en geen decoder ontvangen hebt zou het gemakkelijk moeten zijn om heel het boeltje op te zeggen.
Hello orhanagirdag,

Is dit ondertussen opgelost geraakt?

Grtj,
Hassan
Hello orhanagirdag,

Is dit ondertussen opgelost geraakt?

Grtj,
Hassan


Opgelost. zou ik het niet noemen, Ze hebben mijn bestelling van tv en gsm geannuleerd. Ik heb nu terug gewoon internet. Wellicht ge ik overschakelen naar de concurrent.
Reputatie 6
Badge +2
Dus je gaat mijn raad toch opvolgen, goed zo, doen.
Beste orhanagirdag

Kan je onze via privébericht klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.

Mvg,
KoenN
quote:
Dus je gaat mijn raad toch opvolgen, goed zo, doen.
/quote
Wellicht :-))
Dus je gaat mijn raad toch opvolgen, goed zo, doen.

Het is inderdaad dat geworden. Enigste wat ze konden doen was mij een duurdere telefoon (met dure abonnement) verkopen, maar dat komt absoluut niet voordelig uit. Dus na meer dan twee weken wachten, urenlagen telefoonverkeer boeltje opgezegd. Tja.
Reputatie 7
Badge +6
Spijtig, maar te begrijpen. Een snellere 'officiële' reactie was hier wel op zijn plaats geweest. :-((

Reageer