Bezint eer ge begint ....

  • 18 August 2013
  • 1 reactie
  • 334 Bekeken


Op 1 augustus 2013 loop ik vol enthousiasme de Belgacom winkel binnen ...Prachtige promotie op een pack ... Nog enthousiaster kom ik buiten ... met het Spaanse voetbal incluis, de hoofdreden van mijn omschakeling, betaal ik nu minder dan bij mijn huidige provider!


Op 12 augustus 2013 is het zover ... tussen 12.30 uur en 17.00 uur zal een technieker langskomen ... voor alle zekerheid neem ik een volledige vrij van werk. Als ik een halve dag zou nemen zou ik pas om 13.00 uur thuis zijn en dat risico neem je niet.


12/08/2013 14.55 uur 1 DAG VERLOF


B: 'Technieker van Belgacom aan de lijn, ik ben in 30 minuten bij u thuis!'


15.35 uur


B: 'Technieker van Belgacom, uw adres is XXXXXXXX? Uw naam staat niet op de bel ...'


Ik: 'Dat is mogelijk want ik woon sinds 2,5 jaar niet meer op dat adres ... maar mijn nieuw adres maar enkele kilometers verder, een 10-tal minuten rijden'


B: 'Oei, dat gaat toch niet meer lukken vandaag, ik bel terug voor een nieuwe afspraak'


.....


B: 'Morgen 13/08/2013 komt er iemand tussen 17.30 en 20.00 !'





13/08/2013 18.00 uur 2 UUR OVERUREN


B: 'Goedenavond, waar staat de Belgacom modem?'


Ik: 'Ik heb er geen, het is voor een installatie!'


B: 'Sorry, ik ben gestuurd voor een technisch probleem! Ik heb alle toestellen in mijn auto maar ik mag dat niet doen want ik ben gestuurd voor een technisch probleem!' ???????????? 'Morgen om 12.30 uur komt een iemand voor de installatie!'


IK: 'ZEKER om 12.30 uur, ik moet om 15.00 uur mijn dochter afhalen!'





14/08/2013 12.30 uur 1 DAG VERLOF


12.30 uur geen nieuws


13.30 uur geen nieuws


14.15 uur


B: 'Ik ben in 30 min bij u!'


IK: 'Dan zal u zeer snel moeten werken aangezien ik om 15.00 uur moet vertrekken om mijn dochter af te halen! U ging toch om 12.30 uur komen?'


B: 'Sorry, ik weet van niets, ik heb enkel opdracht gekregen om een installatie te doen op uw adres ...'


15.00 uur


IK: 'Sorry, u zal moeten stoppen, ik moet mijn dochter gaan ophalen ...'





OM EEN NIEUWE AFSPRAAK TE KRIJGEN HEB IK NOG EEN MOOI STAALTJE VAN KLANTONVRIENDELIJKHEID GEKREGEN, TE GEK OM HIER NOG NEER TE SCHRIJVEN .... Omdat ik niet tevreden was met een eerste afspraak begin september wou een dame van de klantendienst me zelfs helpen om alles te annuleren! WTF????????


Dus om een lang verhaal kort te maken (en nogmaals een halve dag verlof) komt er 's morgens op 16/08/2013 nog een technieker langs die alles goed installeert ... maar geen Belgacom 11+ te zien op mijn tv!


17/08/2013 VRIJE DAG


In totaal drie (3!) uur met de klantendienst aan de lijn gehangen om de kwestie van Belgacom 11+ op te lossen.


Tot twee maal toe beloofde men mij het probleem op te lossen vanop afstand en mij terug te bellen in MAX 30 min ... na 50-60 min belde ik maar zelf terug ...


Vanavond 18/08/2013 19.00uur zal ik dus hopelijk(!) van de wedstrijd van Barça-Levante kunnen genieten na een calvarietocht van 2,5 DAGEN VERLOF, TWEE OVERUREN EN EEN VERLOREN ZATERDAG!

En tijdens het contact met 5 techniekers en 8 medewerkers van de klantendienst heeft NIEMAND een 'commerciële geste' aangeboden ...


(Bij mijn vorige provider namen zij hiervoor zelfs het initiatief!)




1 reactie

Beste Olivier,

Ik heb je opmerkingen onder dossiernummer 17427619 overgemaakt voor verder nazicht en met het verzoek om een commerciele geste, omwille van het ongemak.

Deze dienst zal je zelf contacteren.

Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer