Vraag

BEVESTIGINGSMAIL ?

  • 11 October 2016
  • 7 reacties
  • 457 Bekeken

Tot nog toe heeft niemand bij Proximus mij kunnen helpen want telkens (is trouwens al van vorige week !) word ik van de muur naar de kast gestuurd ZONDER ENIG RESULTAAT !

Vandaar mijn laatste poging langs deze weg en indien ik niet geholpen word, zal ik mijn abonnementen (zowel privé als zakelijk) opzeggen...!

Probleemstelling: via mijn e-mail adres zoals deze trouwens ook vermeld staat op de site van My Proximus ! krijg ik GEEN bevestigingsmail v Proximus toe gestuurd in mijn inbox (zit ook niet in spam etc...) zodat ik My Proximus niet kan activeren!
Antwoord van Proximus: Dit kan niet en ligt niet bij ons! Maar als ikzelf een mail verstuur via mijn mobile dan krijg ik hem wel binnen (ook Proximus provider !)...waar zit het probleem dan en HOE HET OP TE LOSSEN...? Graag positieve reactie aub!
Ik ben ook te bereiken op 0478991342 !

MVG

Pieter Cloet

7 reacties

Reputatie 3
Badge
Pieter,

kan je iets duidelijk zijn aub?
Ik zie reeds een myproximus account actief staan (en bevestigd) op cloet.pieter@nibaco.be.

Op welke bevestigingsemail wacht je dan?

Kristof
OK voor alle duidelijkheid: de account cloet.pieter@nibaco.be is inderdaad de ZAKELIJKE account op de firma dus daarmee geen probleem !

Echter voor de privé ! account= cloet.pieter@outlook.com (nogmaals ook zo vermeld op de site van My Proximus !) krijg ik dus geen bevestigingsmail gestuurd dus ook niet in mijn spam of zo...? Hoe moet dit dus op gelost raken om privé My Proximus te activeren...?

Heb dus ook al verscheidene keren telef. contact gehad met de helpdesk maar niet geholpen!

Pieter
Reputatie 3
Badge
Beste,

Ik heb uw account voor jou reeds bevestigd. Alles ziet er ok uit voor jouw account.

Om te testen of je email werkt heb ik een reset wachtwoord naar je gestuurd.

Kan je eens kijken of je dit hebt ontvangen?

Kristof
Beste,

Ik heb uw account voor jou reeds bevestigd. Alles ziet er ok uit voor jouw account.

Om te testen of je email werkt heb ik een reset wachtwoord naar je gestuurd.

Kan je eens kijken of je dit hebt ontvangen?

Kristof


Kristof,

Ik heb dit reset wachtwoord niet ontvangen...en nu...??
Mijn account is nu blijkbaar om technische reden zoals gemeld door Proximus ?gewijzigd in "CLOETPIETER" ipv cloet.pieter@outlook.com ? Heeft dit misschien daarmee te maken of wat...???? Ik krijg ook geen melding in mijn mailbos dat mijn mailadres niet kan af geleverd wrd (unposted)...?

Wat nu...?
Reputatie 3
Badge
Beste Pieter,
kan u een screenshot ofzo bezorgen? Waar ziet u deze melding?
Uw account is nog steeds : cloet.pieter@outlook.com .
CLOETPIETER staat niet in onze systemen.
Ik heb een email eens naar je mailbox gestuurd.
Kristof
Die melding kreeg ik via noreplyproximus@skynet.be en nu zou mijn gebruiksnaam dus CLOETPIETER zijn!
Ik heb jouw mail gisterenavond goed ontvangen in mijn inbox en heb zoeven nogmaals geprobeerd via My Proximus waar ik de melding kreeg dat ik dus een bevestigingsmail zou ontvangen op cloet.pieter@outlook.com maar ook die is weer niet in mijn inbox aan gekomen, dus moet er blijkbaar n technische fout lopen via My Proximus gezien ik jouw mail wél ontvangen heb of wat...?
En nu verder...? Toch graag oplossing aub?
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Pieter,

Ik heb uw probleem doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossiernummer 28412734.

Zij zullen het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.

Alvast onze oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Reageer