Beantwoord

Betreft bekijk facturen pack

  • 7 December 2017
  • 4 reacties
  • 248 Bekeken

Vraag activatie nummer en laatste datum factuur
Dit voor bekijk verbruik
icon

Beste antwoord door AzizA 12 December 2017, 16:09

Bekijk origineel

4 reacties

bedoel je dat het niet lukt, als je hier klikt en inlogt, om je factuur details te bekijken

Ter bijkomende info indien er geen reactie van proximusmedewerker moet komen:
dan kun je het eventueel ook nog altijd langs deze weg doorgeven:
surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
* klik achtereenvolgens op: "ja" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" >
"klacht indienen" > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Gabriel,

Kan je ons via het onderstaand link jouw klantrekening doorsturen? Dan bekijken we het even voor jou.

Groetjes,

Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Reputatie 7
Badge +4
Je vraag is me niet helemaal duidelijk Poeten. Als je wil weten waar je deze gegevens kan terugvinden, klik je best even door op deze link. De gegevens die je vraagt dienen immers ter identificatie, en mogen wij niet zomaar aan je doorgeven.
Klantennummer 1976830
Dank voor hulp
Lammertyn

Reageer