Skip to main content
Lieve Proximussers

Ik heb een factuur gekregen van Proximus dat 30 EUR bedraagt.

15 EUR aanmaningskosten op 1 december en 15 EUR aanmaningskosten op 2 december.



Mijn vraag is: Wat betekenen deze aanmaningskosten? Ik had tot 13 december om mijn openstaande factuur te betalen..



Extra vraag: Mijn tariefplan heet Mobilus S, waar ik 120 belminuten zou krijgen. Toch staat mijn limiet op 105 min. ??



Bedankt,

X
Hallo Arno, kan je mij via een privé bericht even je klantgegevens bezorgen? Dan kan ik dit verder voor je nakijken. Een privé bericht kan je verzenden via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. GR Inge
of de vraag kan altijd ook voor alle zekerheid aan proximus doorgestuurd worden, als er na lange dur geen reactie komt en dit als volgt:



surf naar > contacteer onze klantendienst .

(of via alternatieve link > spaar tijd kom snel in contact met de juiste dienst)

* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"

> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")

> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >

Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Ter info:

Eventueel veiligheidshalve in MyProximus nakijken of er geen andere openstaande facturen zijn (principe: indien er 1 te laat betaalde factuur is, worden ook de andere onmiddellijk opeisbaar)

Uiteraard ook nazien of het wel briefwisseling van Px is en geen "valse facturen van X"

Reageer