Vraag

Betalingstermijn nog korter én later in zoomit !

  • 22 September 2016
  • 5 reacties
  • 315 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3
beste proximus,
wat is er aan de hand met de facturatie?

Factuur vandaag 22/09 voor het eerst in zoomit (op 21/09 nog niet!)
Datum zoals vermeld in zoomit 17/09 MAAR stond zeker pas op 22/09 écht in zoomit.
Datum op factuur 18/09
Te betalen vóór 29/09

Nu heb ik enkele vragen:
- hoe kan het dat zoomit datum document 17/09 vermeldt terwijl datum factuur 18/09 zegt en doc. pas op 22/09 verschijnt?
- Hoe kort zijn jullie van plan om de betalingstermijn te zetten ?
Vorige maand had ik nog 15 kalenderdagen, nu slechts 11 kalenderdagen bovendien slechts 7 dagen na verschijnen in Zoomit.

Doe zo verder proximus dan is betaaltermijn zó kort dat de klant altijd een boete krijgt... Je zal maar eens een paar dag ziek zijn...

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Frank,

Alvast de excuses hiervoor.

Kan je klantgegevens doorsturen in privébericht naar Het Proximus Team? (klantnr, telefoonnr, contactnr)

Dan kijken we het allemaal voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen
Reputatie 6
Badge +3
We zijn een maand later en het fenomeen doet zich opnieuw voor.
Ik heb gereageerd op privé bericht, de "bevoegde dienst" heeft niet gereageerd.

De factuur 6xxxxxxxx van 15 november is nu ook nog altijd niet zichtbaar in zoomit terwijl we nu al 21 november 2016 zijn.
Factuur moet wel betaald zijn tegen 30 november .
Ik heb hetzelfde voor maar via de post is het nog krapper.

Gedurende 40 jaar altijd op het eind van de maand betaald en nu kan dit niet meer.

Om maar te zwijgen van de dreigbrief die je krijgt als je durft vakantie te nemen,...

Ik kijk en vergelijk dus rustig elders.

Zeker voor internet stap ik binnenkort over naar kabel want 2Mbps (ipv 100 Mbps - wie komt hier in werkelijkheid aan?) is alsof je terug met een modem via de telefoon aan het inloggen bent.

In de toekomst komt er beterschap is mij 5 jaar geleden beloofd. Ik begrijp dat mijn dorp geen prioriteit is, maar dat men het dan ook vlakaf zegt.

Mijn privé bericht van vorige week was voor hen ook niet de moeite om te beantwoorden.

Met vriendschappelijke groeten,

Luc
Reputatie 6
Badge +3
We zijn een maand later en het fenomeen doet zich opnieuw voor.
Ik heb gereageerd op privé bericht, de "bevoegde dienst" heeft niet gereageerd.
De factuur 6xxxxxxxx van 15 november is nu ook nog altijd niet zichtbaar in zoomit terwijl we nu al 21 november 2016 zijn.
Factuur moet wel betaald zijn tegen 30 november .

Factuur is pas op 22 november in zoomit binnengekomen !!!! 😠 en moet dus tegen 30 november betaald zijn.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Luc_0159,

Kan je klantgegevens doorsturen voor nazicht? Dit kan eventueel via privébericht door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella

Reageer