Vraag

Betalingen

  • 10 December 2016
  • 3 reacties
  • 165 Bekeken

Beste ,

Gisteren een herinnerings brief open st. saldo toegest. gekregen
Factuur 6653101843 01/11/16
Factuur 6651164700 02/10/16

Deze heb ik onmidd. nu betaald , maar hoe komt het dat ik van beide
thuis niets heb toegestuurd heb gekregen gedurende die 2 maanden ?
Ook nu voor de maand december is tot op heden nog niets aangekomen !!!
Het kan toch niet dat er telkens om de twee maand een herinnering zal
aankomen omdat er iets niet klopt bij het versturen van de maandel. overschrijving .

Graag een rechtzetting van dit alles aub ik kan maar betalen als er overschrijvingen
thuis toe komen !!!

mvg.
kl. nr. : 605033929

3 reacties

Beste ,Heb het hier ook al bijna een Jaar lid bij deze oplichters Club De gemaakte afspraken nie na komen van per mail versturen en dan daarna per post en dan herrineringskosten En dan nog nie hebben over het Abbo wat al ook bijna een jaar fout loopt en Telfonisch Wordt je naar een Proxymus center gestuurd daar krijg je te horen we zijn maar een verkooppunt
Tot nu toe word ik als Klant niet gehoord. Ze willen alleen maar Geld Vangen. Klachten afhandeling ??!$3535
:@:@:?

Gisteren een herinnerings brief open st. saldo toegest. gekregen
Factuur 6653101843 01/11/16
Factuur 6651164700 02/10/16

Deze heb ik onmidd. nu betaald , maar hoe komt het dat ik van beide
thuis niets heb toegestuurd heb gekregen gedurende die 2 maanden ?
Ook nu voor de maand december is tot op heden nog niets aangekomen !!!
Het kan toch niet dat er telkens om de twee maand een herinnering zal
aankomen omdat er iets niet klopt bij het versturen van de maandel. overschrijving .

Graag een rechtzetting van dit alles aub ik kan maar betalen als er overschrijvingen
thuis toe komen !!!

mvg.
kl. nr. : 605033929
Beste ,Heb het hier ook al bijna een Jaar lid bij deze oplichters Club De gemaakte afspraken nie na komen van per mail versturen en dan daarna per post en dan herrineringskosten En dan nog nie hebben over het Abbo wat al ook bijna een jaar fout loopt en Telfonisch Wordt je naar een Proxymus center gestuurd daar krijg je te horen we zijn maar een verkooppunt
Tot nu toe word ik als Klant niet gehoord Ze willen alleen maar Geld Vangen Klachten afhandeling ??!$3535
:@:@:?

Denk da ika maar ga stoppen met Betalen Tot ze mijn Klachten eens serieus gaan Nemen
Reputatie 7
Badge +3
Hey Beatse,

ik heb een duplicaat van de laatste factuur via e-mail verzonden.

Kun je mij het facturatieadres bevestigen, dan kijk ik na of dat correct is.

Groetjes,

HeidiE

Reageer