Vraag

Betaling in 't Frans

  • 15 oktober 2016
  • 7 reacties
  • 213 Bekeken

Waarom wordt het betalingsscherm de laatste maanden weergegeven in het Frans?

7 reacties

Die uitleg die je gekregen hebt klopt zeker niet want ik heb expliciet een taal ingevuld en toch helpt dit niet in het hier beschreven probleem in deze topic.
Reputatie 3
Badge +1
heb dat in verleden ook gehad, en de uitleg die toen gegeven werd is:
als je niet expliciet een taal hebt ingevuld in je account aanmaak , krijg je de "standaardtaal", en die blijkt het Frans te zijn
Was daar ook toen niet mee akkoord, omdat je al nederlands kiest als taal voor de website, en als je dan een nederlandstalig formulier invult, is het toch maar logisch dat je voertaal "nederlands" is..., niet dus volgens de superlogici van belgacom (nu Proximus)
Waarom wordt het betalingsscherm de laatste maanden weergegeven in het Frans? bij mij het zelfde liedje
Waarom wordt het betalingsscherm de laatste maanden weergegeven in het Frans? bij mij is dit ook het geval
Reputatie 7
Badge +4
Dag Babbe,

Bedoel je het betalingsscherm in My Proximus?

Kan je mij via privébericht klantgegevens bezorgen via het Proximus Team? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we het meteen voor je na.

Alvast excuses

Met vriendelijke groeten

Koen
Reputatie 3
Zit ook in het zelfde schuitje.
Reputatie 4
Is bij mij ook het geval, cookies enz... wissen helpt niet ook andere browsers geprobeerd, niks helpt.

Reageer