Hello heb op 18-10-2010 online internet+TV bestelt,heb dezelfde dag nog een telefoon en een bevestigingsmail gekregen ondertussen is alles muisstil bij belgacom heb na bijna 6 weken geen enkel bericht of telefoontje meer gekregen,is dit de goede service van belgacom en wat een snelheid ik overweeg dan ook om mijn bestelling te annuleren als al bestaat want daar twijfel ik sterk aan.
Bladzijde 1 / 1
Welke activatiedatum staat er in de bevestigingsmail?
hello bedankt van de moeite die u hebt gedaan maar ik ben van plan geen bestelling meer te
plaatsen bij belgacom enkele vrienden hebben telefonisch bestelt en na 8 dagen was alles
in orde aansluiting internet en tv en online zou dat dus niet gaan dus als dat de goede
service is die belgacom aanbied hoeft het voor mij niet meer mijn maag draait om als
ik hun reclamespotjes op tv zie.groeten
plaatsen bij belgacom enkele vrienden hebben telefonisch bestelt en na 8 dagen was alles
in orde aansluiting internet en tv en online zou dat dus niet gaan dus als dat de goede
service is die belgacom aanbied hoeft het voor mij niet meer mijn maag draait om als
ik hun reclamespotjes op tv zie.groeten
Wij hebben ook Belgacom TV bestelt 2-Nov, tot nu toe geen enkel email / telefoon
...
...
Bel eens met 0800 22 800 en vraag om uitleg.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.