Bestandsstuctuur met Backup Cloud nieuwste versie

  • 5 January 2017
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

Hallo,

Bij het maken van een backup met de nieuwste versie van de Proximus Cloud (actief sinds 7/12/2016), zie ik dat de bestandsstructuur niet meegenomen wordt in de backup. In tegenstelling met de vorige Cloud versie, die het wel doet. Het lijkt dat de nieuwe Cloud de bestanden wel zelf gaat sorteren in documenten, foto's, muziek,...maar dat de structuur die je zelf hebt aangemaakt bv. op je eigen harde schijf, in de backup verloren gaat.
Graag wat hulp, misschien zie ik iets over het hoofd.

Groeten,
Paul

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag Paul,
Misschien vind je op deze pagina al wat antwoorden?
Mvg,
Dag Wim,

Bedankt voor jouw reactie!

Het is me gelukt het probleem op te lossen. Blijkbaar is er één en ander fout gelopen met het overzetten van bestanden bij de upgrade van de vorige naar de actuele versie van de Cloud. Ik heb mijn volledige Cloud leeg gemaakt. Onder 'Al mijn bestanden' op de Cloud website heb ik een bestand met naam C en 6.8GB groot, waarvan ik de oorsprong echt niet begrijp, kunnen deleten. Daarna was mijn Cloud volledig leeg. Dan een nieuwe backup gedaan en met deze backup zie ik nu wel de volledige mappenstructuur op de Cloud. Ik zie het onder 'Al mijn bestanden' op de Cloud website.

Hiermee is dit topic wat mij betreft gesloten.

Grtn,
Paul
Reputatie 7
Badge +6
Dag Paul,
Ben blij dat het voor jou in orde is gekomen!
Fijne dag nog.
Mvg,