Vraag

Bestaande klant Proximus actions

  • 5 August 2016
  • 0 reacties
  • 225 Bekeken

hallo, ik ben al lang bestaande klant bij proximus, heb 5 dagen geleden een iphone se besteld met groter abonnement, mits een paar voorwaarden, in tegenstelling tot nieuwe klanten, komt de gsm niet binnen de week aan en ik moest een formulier invullen. nu is mijn vraag de levering van de gsm gebeurt via kiala, we zijn ondertussen 5 dagen verder en kan niks tracken, heb nog niets van info ontvangen 😞 maar het grappig is wel... dat mijn abonnementswijziging binnen de 2 dagen in orde was. maar op mijn gsm zou ik wel 3 tot 6 weken moeten wachten mmm lijkt me ook niet echt correct... plus na onderzoek toch veel klachten gevonden van mensen die hetzelfde besteld hadden om dan achteraf na herhaaldelijk bellen te horen hadden gekregen dat ze niet meer op voorraad waren... ik hoop dat dit niet hier het geval is 😕 ik vind het gewoon ontzettend frustrerend dat ik niks info krijg en mij lijkt het sterk dat in deze tijd een levering 3 tot 6! weken kan duren,maar het abonnement voor meer te betalen lukt wel direct tiens....

Edit Wim: topic verplaatst naar subforum MyProximus

0 reacties

Geen reactie

Reageer