beschikbaarheid belgacom tv in de breebroekstraat mariakerke-gent

  • 19 January 2011
  • 8 reacties
  • 1079 Bekeken

Graag had ik van de verantwoordelijken bij Belgacom, eens precies geweten, om welke reden in één en dezelfde straat(breebroekstraat-mariakerke) drie kwart van de huizen belgacom tv en deftig internet heeft, en één kwart van die huizen op zijn honger MOET BLIJVEN zitten, ondanks het feit dat BELGACOM TV reeds 6 jaar in de publiciteit maakt... Op mijn adres hebben we SLECHTE TELEFOONVERBINDING, ZEER TRAAG INTERNET EN GEEN DIGITALE TV , MAAR MAANDELIJKS BETALEN WE WEL MINSTENS 60 euro abonnementsgelden.

Komt nog bij dat we vorig jaar in juni een brief van belgacom toegestuurd krijgen, geen rondzendbrief, maar een persoonlijk geadresseerde, waarin in koeien van letters staat: Beste..., eindelijk ook BELGACOM TV IN UW STRAAT EN OP UW ADRES,...

Na een 080022900 telefoontje was ons enthousiasme echter onmiddellijk bedaard, HET BLEEK OM EEN VERGISSING, MEER NOG, NIEMAND KON ook maar enige UITLEG VERSCHAFFEN, enkel excuses...

Reeds zes jaar wordt de belgacompubliciteit er ons op alle mogelijke manieren ingelepeld, zes jaar lang vragen we hier wanneer we van de dienst gebruik zullen kunnen maken, wanneer we eindelijk deftig internet zullen hebben...

Antwoord: "daarvoor moet belgacom groooooote investeringen doen, nieuwe centrale aanleggen, vraagt heel wat tijd en geld enz..." ...ocharme....verdere commentaar lijkt hier werkelijk overbodig.

Om de bovenvernoemde redenen, herhaal ik dus mijn vraag, naar de planningsverantwoordlijken voor dergelijke werken:

KOM EINDELIJK EENS OVER DE BRUG MET EEN OPLOSSING VOOR UW KLANTEN AUB, aangezien de klantendienst altijd hetzelfde liedje afspeelt: "nog even geduld, Belgacom werkt aan een aanpassing, maar voorlopig weten we nog geen datum".

8 reacties

Ik zou zeggen stap over naar telenet, want als je zes jaar ergens op wacht.. dan ben je een grote onnozelaar 🙂 Grapje natuurlijk. Is telenet dan ook niet mogelijk bij jou?
Beste nika,

je bent niet de enige. Ons hebben ze in 2007 ook allerlei beloftes gedaan en nu moeten na 3 jaar, nog eens minstens 2 jaar wachten...
Je bent zeker niet de enige , ik heb ook slechte verbinding heb amper 2.2Mbps, maar als je kiest voor het kleinste abbonenement met een optie FUP, dan betaal je zeker geen 60 euro per maand, ik betaal dus enkel (18.90 + 18.90 + 10.00 = ongeveer 50Euro per maand)
Alvast bedankt voor jullie reacties, dames en heren. Kon er maar iemand met een degelijke oplossing opdagen!!

Voor WesleyH: gij hebt misschien wel het ei van colombus uitgevonden !Telenet is hier inderdaad geen optie. Toch bedankt!


Waarom is Telenet geen optie?
Hallo Wouter1984,


verschillende redenen, o.a. zou hier een hele nieuwe kabel gelegd moeten worden,

v.g. nika

...
Zonder uw problemen te willen minimaliseren, maar ik vermoed dat u echt wel pech hebt.

Zowel Belgacom als Telenet kunnen u dus niet helpen.

Ik wens u alvast nog wat geduld...
Bedankt monocle!! Doen ons best.

Reageer