beperkte wifi connectie met windows 8

  • 30 September 2013
  • 4 reacties
  • 384 Bekeken


Heb net nieuwe PC gekocht met windows 8. Elke paar minuten verlies ik de wifi connectie. Op het wifi teken komt dan een geel driehoekje met een uitroepteken. Als je dan naar de beschikbare netwerken gaat dan staat er naast de BBox referentie dat de connectie beperkt is. Dit probleem heb ik niet met de vorige PC, met de Ipad en de Iphone. Het probleem doet zich enkel voor met de nieuwe PC.


Graag een oplossing voor dit irriterend probleem





Stefan

4 reacties

a:3:{s:3:"url";s:53:"/files/6f7ef5d9b7/App-Beheer-Netwerk-adapter-nota.JPG";s:4:"name";s:35:"App-Beheer-Netwerk-adapter-nota.JPG";s:4:"size";s:4:"21KB";}
Reputatie 7
Badge +1


Ik vind het ook raar dat ik met mijn nieuwe laptop (W8,1) maar ca. 11,6/2,5Mbps haal, maar met mijn (Android) tablet en smartphone vlot 19,83/2,95Mbps...Waar kan dat aan liggen ?

Reputatie 7
Badge +1


Ik heb toevallig ook een HP Pavilion...we belanden toch weer niet tussen kaai en schip? Ik had het ook al wel met W8 voor de upgrade naar W8,1.

Reputatie 7
Badge +1


Met kanaal 6 haal ik 13,07/2,57Mbps en een ping van 26; hoogste dat ik al haalde met deze laptop. Ik probeer nog wel wat verder. Op Metageek haalt hij -29, wat dat ook wil zeggen...En 't is een HP Pavilion 11-E000SB met 11,6inch touchscreen en 4GB DDR3/500GB HDD. Gekocht voor 450€ incl. een draadloze Logitech muis en een opbergtas. Met een SD kaartje van 8GB voor ReadyBoost haalt hij behoorlijke prestaties, ook TV Overal werkt goed. Niet voor superprestaties gekocht maar voor mobiliteit en handigheid, en voor wat een tablet niet zo handig is (Officetaken).



Met de laatste speedtest (andere server) 15,58/2,48Mbps ping 26. Begint erop te trekken...Met iGlobe in Diegem zelfs 20,48/2,48Mbps...




Reageer