Ze doen het weer !
Ik was van plan om een I Phone aan te schaffen , nu wil het lukken dat Proximus nu een aanbod heeft waar je een I Phone aan een redelijke prijs kan aanschaffen met bijhorend abonnement , tot hiertoe ok alleen krijg ik dan te horen : bent u gehecht aan uw gsm nummer ?
Waarop ik antwoord : uiteraard ik heb dit nummer bijna 20 jaar denk ik !
Verkoper zegt : Sorry meneer dan zal het niet gaan !
Ik : Euh hoe bedoelt u ?
Verkoper : T'ja alleen nieuwe klanten , dus als we een nieuw nummer voor u aanmaken bent u ook een nieuwe klant ;-)
IK : A ja ... dat meent ge niet !
Verkoper : Ja zo is het , maar ... er is wel een manier om een oplossing te vinden voor uw probleem ;-)
Ik: Vertel ?
Verkoper : Bel eens naar het 0800 nummer en leg je probleem uit dat je wel gehecht bent aan je Gsm nummer .
Ikj: Kunt u niet bellen ?
Verkoper : Nee da gaat niet meneer , ik weet het klinkt misschien raar maar zo is het sorry
Dus ben ik naar de Belgacom winkel geweest , en kreeg daar hetzelfde antwoord alleen voor nieuwe klanten dus byby Gsm nummer
Heb dan maar eens proberen te bellen naar 0800 nummer , en kreeg daar te horen dat het niet ging tenzij ik een nieuw nummer nam ?????
Ik begrijp hier toch de logica niet van hoor ? als ze het doen om klanten binnen te halen ... ze verliezen eerst een klant en halen dan een 'nieuwe klant' binnen volgens mij klopt de rekening niet 1-1+1=1
Eureka ! Ik kan misschien eerst het afstappen bij Proximus en naar een andere operator gaan met behoud van mijn nummer en dan opnieuw klant worden bij proximus met hun aanbod van de I Phone en behoud van mijn nummer hahaha kafkaiaans :)
Inderdaad er zijn er nog vele anderen die deze Belgacom Logica niet goed begrijpen ! maar mss kan je toch nog even proberen met een
Privé bericht aan Eva door te sturen ⚊▶ Eva van Belgacom en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom'
Privé bericht aan Eva door te sturen ⚊▶ Eva van Belgacom en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom'
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.