Bent u gehecht aan uw Gsm nummer ??????

  • 21 September 2014
  • 3 reacties
  • 152 Bekeken

Ze doen het weer !


Ik was van plan om een I Phone aan te schaffen , nu wil het lukken dat Proximus nu een aanbod heeft waar je een I Phone aan een redelijke prijs kan aanschaffen met bijhorend abonnement , tot hiertoe ok alleen krijg ik dan te horen : bent u gehecht aan uw gsm nummer ?


Waarop ik antwoord : uiteraard ik heb dit nummer bijna 20 jaar denk ik !


Verkoper zegt : Sorry meneer dan zal het niet gaan !


Ik : Euh hoe bedoelt u ?


Verkoper : T'ja alleen nieuwe klanten , dus als we een nieuw nummer voor u aanmaken bent u ook een nieuwe klant ;-)


IK : A ja ... dat meent ge niet !


Verkoper : Ja zo is het , maar ... er is wel een manier om een oplossing te vinden voor uw probleem ;-)


Ik: Vertel ?


Verkoper : Bel eens naar het 0800 nummer en leg je probleem uit dat je wel gehecht bent aan je Gsm nummer .


Ikj: Kunt u niet bellen ?


Verkoper : Nee da gaat niet meneer , ik weet het klinkt misschien raar maar zo is het sorry


Dus ben ik naar de Belgacom winkel geweest , en kreeg daar hetzelfde antwoord alleen voor nieuwe klanten dus byby Gsm nummer


Heb dan maar eens proberen te bellen naar 0800 nummer , en kreeg daar te horen dat het niet ging tenzij ik een nieuw nummer nam ?????


Ik begrijp hier toch de logica niet van hoor ? als ze het doen om klanten binnen te halen ... ze verliezen eerst een klant en halen dan een 'nieuwe klant' binnen volgens mij klopt de rekening niet 1-1+1=1


Eureka ! Ik kan misschien eerst het afstappen bij Proximus en naar een andere operator gaan met behoud van mijn nummer en dan opnieuw klant worden bij proximus met hun aanbod van de I Phone en behoud van mijn nummer hahaha kafkaiaans :)

3 reacties

Inderdaad er zijn er nog vele anderen die deze Belgacom Logica niet goed begrijpen ! maar mss kan je toch nog even proberen met een


Privé bericht aan Eva door te sturen ⚊▶ Eva van Belgacom en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Eva van Belgacom'
Beste Elsa ,


Ze (Eva ) zal het hier wel lezen zeker ? knipoog


Misschien wel, maar jij doet er uiteraard volledig uw goesting mee , ik kan het alleen maar als raad meegeven.


In ieder geval wordt er de laatste tijd meer op het forum door Eva gereageerd op sommige posten dan vroeger.


Enfin we zien wel hé knipoog

Reageer