belkrediet vinden

  • 20 January 2012
  • 3 reacties
  • 1213 Bekeken

Waar vind ik op e-services waar mijn huidig belkrediet staat?

Bij proximus vond ik dat terug...nu door omschakeling naar pack van belgacom niet...iemand een idee?

thx

3 reacties

Badge
Inloggen op é-services op belgacom.be en daar kan je het belkrediet reeadplegen tabblad gebruik en factuuratie

Mvg,
Reputatie 7
Badge +1
Klopt niet, ik probeer dat ook al een maand, maar dat lukt niet. Ook de app. Hello geeft alleen dataverbruik wat bij Hello Proximus wél kan. Ik heb hier al 2 maal voor gebeld, en ook al 2 maal voor naar een BCC geweest. Ze weten het daar duidelijk ook niet goed. Is nog in ontwikkeling, kan nog even duren. Bij Proximus gaat het echter wél. Hoe moeilijk kan het zijn om diezelfde sofware gewoon bij Belgacom over te nemen ?Wenkbrauw ophalen Ondertussen is het enige dat werkt voor belkrediet, dat je bij de helft van het verbruiik een SMS krijgt. Maar ik wil dat kunnen raadplegen zoals bij Proximus !!

Bij Proximus krijg je dit menu:

Gebruik en facturering




































In "mijn huidige rekeningstand" krijg je dit:




















OPROEPEN
Proximus-Producten Overgedragen 5 Huidige maand 6 Gebruikt 3 Resterend 4 Waarschuwingen via sms
Minutes or SMS (1 SMS = 1 minute) 1 uur 45 minuten 1 uur 45 minuten 0 minuten
3 uur 30 minuten


Dat is het enige wat ik ook bij Belgacom wil krijgen ! (dit zijn dus niet mijn gegevens). Please wake-up !!

Gewoon onder "Mobiel" waar nu enkel staat:

Beste johan v.grond,

Helaas kan u het belkrediet voor uw gsm-abonnement in het pack nog niet raadplegen via de e-Services van Belgacom.

We zijn er wel mee bezig.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer