BELGACOMSHIT

  • 21 June 2011
  • 9 reacties
  • 1158 Bekeken

nog geen maand klant en al kotsbeu

Al 6 keer bij m'n buur moeten bedelen om met zijn verbinding mijn mails te kunnen lezen.

DIT kan niet...dit is AFRIKAANS... bij deze verwittig ik belgacom en raad ze aan er iets aan te doen

onze "zamenwerking" zal anders een kort leven hebben...dit is de 2de verwittiging

PS: Belgacom lulleke...doe iets, veel ontevreden klanten=DOPPEN

9 reacties

Voor de rest is alles in orde ? :D
Reputatie 7
Badge +1
En dat al na een maand ? Probeer je klacht eens duidelijk te formuleren...als het een storing is op de lijn moet je die eens laten testen. Bel 0800 22700 tot 22.00 uur 's avonds 7 op 7.
Normaal zou ik dus absoluut geen moeite doen om hierop te reageren, maar kom... de zomer is begonnen, 't zonneke schijnt, en 'k heb goed geslapen vannacht.

Aangezien je bij uw buur moet bedelen om uw mails te lezen, zal ik maar veronderstellen dat uw internetverbinding regelmatig wegvalt. Omdat je zelf geen info hebt gegeven (toch geen nuttige) zullen we eerst wel nog een paar vragen moeten stellen.

Kan je even laten weten welke modem je hebt? (bbox2, bbox1, ander merk...)

Is je pc draadloos verbonden met de modem of met een netwerkkabel?

Als je geen tijd of zin hebt om hier op het forum onze vragen te beantwoorden (iets zegt me dat je niet de meest geduldige persoon bent), kan je ook altijd contact opnemen met de technische dienst op het nummer 0800 22 700. Maar wel beleefd blijven aan de telefoon hé, "Goeiemorgen Belgacom lulleke" is niet meteen de beste manier om het gesprek te beginnen.
Badge
Hahaha ja wouter ik denk net hetzelfde al jij.

Alé zo slecht klinkt het nu ook al weer niet: "Goeiemorgen Belgacom lulleke" :D

Nee nee inderdaad ik zou dan ook wat geduldiger zijn en eens goed luisteren wat zij te zeggen hebben.

xxx
Beste Manol,

Zou u mij meer informatie kunnen geven over de storing.
Mogelijk kan ik dan een oplossing bieden.

U kan zoals vermeld door mijn medeposters contact opnemen met de technische dienst op het nummer 0800/22700.

Dank voor uw verwittiging,

Mvg,


Eva van Belgacom
JA ja...heel geduldig ben ik niet....Belgacom ook niet voor z'n facturen....

IN IEDER GEVAL TOCH GOED DAT HIER GEREAGEERD WORDT...

Het probleem dat ik heb is dat bij regelmaat de dsl verbinding niet werkt...dsl lampje op bbox2 blijft pinken,

ik pink terug ....maar dit help niet... de uitzondering is dat het soms wel werkt

m'n lijnnr is 036471638 (geen telefoon, enkel dsl) er waren al problemen voor het in dienst stellen (fout met lijn,

mesten graven en kabel vervangen)...ik bel 080022700...en grappig:

u wordt verzocht het volledige telefoonnummer in te tikken gevolgd door hekje.... u nummer wordt NIET herkent

...gelieve te lachen , VANDAAG OOK GEEN INTERNET, EN IK KAN ER niet MEE LACHEN...tristig he

Beste EVA Belgacom...gij ferme meid...doe er "efkes" iets aan... klant rekening 614927475...want ik sta te bleten
Reputatie 2
Badge +1
Als dat lampje begint te blinken wil dat zeggen dat je syncro verliest. Dit is door een slechte lijn.

ALs je belt met 0800/22700 wordt idd gevraagd een telefoonnr in te geven. Je hebt dit 'lijnnummer' gekregen via de activatiebrief.
als dit niet werkt, druk je gewoon op #.

En... dit was vermoedelijk mijn laatste reactie aan jou, vooral door de manier WAAROP jij je vraag stelt en je grieven uit. Kan in ieder geval op een andere manier en dan zullen er meer mensen zo vriendelijk zijn om jou te helpen...
zie ook de reactie van Wouter.

deze poster laat ik ook aan mij voorbij gaan, ik vind het er beetje 'over'

mvg
Beste manol0000,


blijkbaar heeft u ondertussen contact kunnen krijgen met Belgacom want er is al een technieker geweest die het probleem heeft opgelost.

U mag ons steeds contacteren in geval van problemen en wij proberen u dan vriendelijk tot dienst te zijn.


Mvg

Eva van Belgacom

Reageer