Belgacom wil af van de settopbox

  • 30 January 2013
  • 3 reacties
  • 606 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • Grand Master
  • 1480 reacties

http://datanews.knack.be/ict/nieuws/belgacom-wil-af-van-de-settopbox/article-4000240949342.htm

3 reacties



Nee maar de settopboxen verdwijnen niet he. Daar ga ik toch vanuit. Op termijn zal dit misschien wel weggaan maar dat zal niet voor direct zijn.


Waarvoor dit handig is is bijvoorveel voor een tv in de keuken of slaapkamer waar niet veel plaats is omeen tv te zetten of op te hangen.



Dan ga je ook voor twee moeten betalen veronderstel ik zoals je nu twee decoders zou hebben of toch iets in de aard !



Reputatie 7
Badge +1


Interessante evolutie, maar toch nog toekomstmuziek denk ik. Uitgesteld kijken is wel de 'backbone' van dig. TV; of het nu met PVR of nPVR is zal vooral voor andere providers met enkel PVR problematisch zijn. Ze zullen dan moeten toelaten externe harde schijven te gebruiken, waar zij dan geen controle meer over hebben, wat zij niet zo vlug zullen prijsgeven... Voor een 2e TV zijn Smart TV's nog behoorlijk duur, maar dat zal allicht stilaan nog wel verbeteren.



maar eind december had ik mijn abonnement vernieuwd , en dad als promotie de SamsungTV mits opleg van 99€



die samsung tv was enkel voor nieuwe klanten


mvg

Reageer