Beantwoord

Belgacom, uw personeel is onbekwaam.

  • 14 December 2015
  • 15 reacties
  • 585 Bekeken

Dit is de DERDE klacht die ik indien ..

POST 1 => https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/onbekend-openstaand-saldo-2012-33071

POST 2 => https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/alle-respect-belgacom-maar-wiens-voeten-zijt-ge-eigenlijk-rammelen-33110

Telkens contact gehad met een medewerker, wacht nog steeds - 10 werkdagen later op een copie van de factuur uit 2012!!! die zogezegd nog openstaat. Ik herhaal, voor de 3de keer alweer, dat mijn openstaande saldo via my-proximus op 0 staat!

Het enige contact dat ik nu nog wens zijn formele excuses en een creditnota voor een voor mij onbekend bedrag.

Mijn brief naar de ombudsmans ligt klaar, zonder gevolg gaat hij morgenavond de deur uit.

Mijn geduld en begrip zijn ten einde.
icon

Beste antwoord door HeidiE 17 December 2015, 14:46

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

15 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Wat toch allemaal niet verklaart waarom het tot nu moet duren voor die 'factuur' weer boven water komt?
En is er licht aan de eind van de tunnel ?
Hou ons zeker op de hoogte als je wilt .

Will do!
En is er licht aan de eind van de tunnel ?

Nope. Brief naar de ombudsman is de deur uit.
Hou ons zeker op de hoogte als je wilt .
Beste Sophie_039

Uw dossier (24095835 ) is in behandeling.
Ik heb gevraagd dat de dossierbeheerder je spoedig contacteert.

Alvast onze excuses

Met vriendelijke groeten
KoenN
Beste Sophie_039

Uw dossier (24095835 ) is in behandeling.
Ik heb gevraagd dat de dossierbeheerder je spoedig contacteert.

Alvast onze excuses

Met vriendelijke groeten
KoenN


"Beste klant,

Onlangs nam u contact op met onze klantendienst voor informatie over uw factuur. Als bijlage vindt u het gevraagde document.

Wist u dat het mogelijk is om deze informatie ook gratis online te raadplegen via onze website: MyProximus > Mijn factuur en verbruik?

Bovendien geniet u via MyProximus van een aantal bijkomende voordelen:
- opteren voor de groene factuur (verzending van uw factuur per e-mail en/of sms);
- Zoomit activeren om uw facturen eenvoudig via internetbankieren te betalen;
- Premium Club, uw getrouwheidsprogramma, activeren en beheren;
- uw maandelijks volume van uw internetaansluiting raadplegen;
- de beveiliging van uw aansluiting regelen;
- een bijkomende mailbox activeren;
- uw Proximus FON-account activeren en beheren;
- enz.

Dit alles aan de hand van één enkele login en wachtwoord.

Hebt u nog geen MyProximus login, dan kunt u zich inschrijven via http://www.proximus.be/MyProximus, klik op «inschrijven» en volg de instructies!

Koppel dus het nuttige aan het aangename en schrijf u rechtstreeks in op deze dienst.

Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team"

De meest banale geautomatiseerd mail ontvangen. Het is nog lachwekkender daar ik geen proximus klant meer ben sinds 3 jaar! Een medewerkerster die me heel blij opbeld en me vermeld dat mijn duplicaat werd opgestuurd. Waw, wat een prachtig gevolg. Geen excuses. Geen creditnota, Niks te niks.

Oprecht goed bezig beste ex-collega's.
Reputatie 2
Badge +1
Begrijp ik goed dat je je baseert op de info in myproximus - waar je saldo op 0 staat?
Vrees dat myproximus enkel informatief is...
Je zal dus - vermoedelijk - effectief nog een bedrag open hebben staan dat om een reden (blijkbaar geen klant meer) niet wordt weergegeven in myproximus.
Het dossier is in handen van de ombudsman.
hou ons in ieder geval op de hoogte hoe het verder afloopt als je wilt.
Onlangs nam u contact op met onze klantendienst voor informatie over uw factuur. Als bijlage vindt u het gevraagde document.

Brengt die bijlage geen duidelijkheid, of was die er niet ?
Reputatie 7
Badge +6
Verwacht nu ook geen mirakel van de ombudsman. Die stuurt een vraag naar Proximus en als daar een plausibel antwoord op komt, zal hij niet veel meer (kunnen) doen. Het wordt dan een geval van 'he said, she said'.
Kan je bank je niet helpen om die betaling van 2012 op te sporen? Ik heb zo ooit via pc banking en mits betaling van 5 €( toegang tot oude uittreksels) een betaling van meer dan een jaar vroeger kunnen terugvinden. Ik weet wel niet hoelang juist een bank die transacties moet bijhouden. Misschien kunnen zij het zelfs voor u doen.
Weer werk voor u natuurlijk, maar misschien het proberen waard, om uit de impasse te geraken.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Sofie,

Ik stel vast dat er verwarring is tussen "Proximus Fix" en "Proximus Mobile".
Jij hebt op dit moment een MyProximus account voor je Pack, maar dit staat los van het mobiele nummer wat je ooit bij ons in gebruik had.
Het is dus logisch dat je hiervan geen openstaande bedragen ziet staan, omdat deze onder een ander klantnummer vallen.

De duplicaten van de facturen in kwestie zijn in bijlage (van een standaardmail) naar je e-mailadres verzonden.

Met vriendelijke groeten,
Heidi
Als je een Myproximus account apart hebt voor je mobiel die apart is van je MyProximus pack account,
kan je dan zelf op één of andere manier dit apart account onder je MyProximus account onderbrengen of moet dit via iemand van Proximus gebeuren.
Reputatie 7
Badge +3
Als je een Myproximus account apart hebt voor je mobiel die apart is van je MyProximus pack account,
kan je dan zelf op één of andere manier dit apart account onder je MyProximus account onderbrengen of moet dit via iemand van Proximus gebeuren.


Elsa, in principe kan je dit zelf, zie volgende link: http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod_access/particulieren/support/klantenzone/myproximus-website/toegang/al-uw-producten-en-facturen-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html 🙂