Skip to main content
/files/2be89bdbd6/25-02-2011_15-32-12.jpg 1020x792
Heb je al geprobeerd om eerste de Media Manager te openen en van daaruit (rechts bovenaan) het Media Center ? Als het niet lukt, de software proberen te repareren met de reparatieoptie (de exe file zit allicht in je downloadfolder). Als de reparatie blijft hangen op 2/7, moet je allicht de modem resetten. Als je Wifi gebruikt moet wél alles terug ingesteld worden, of terug uitgeschakeld als je het niet gebruikt. Er moet alleszins een VLAN30 staan met apart IPadres in de status van je modem op de configuratiesite.

Hallo Sinjoor,

bedankt voor de snelle reaktie !

Media Center opstarten vanuit Media Mgr helpt niet en ik heb de reparatie ook uitgevoerd. De reparatie op zich is gelukt, volledig doorlopen zonder foutmeldingen, maar nog steeds hetzelfde resultaat.

Ik heb eveneens een VLAN30 staan met een apart ip adres ... ;-(

Nog ideetjes ?

Ciao,

Frank

Ik denk dat die van de technische dienst stilaan zot worden van de vele fouten.....Modem naar fabrieksinstellingen resetten is het enige wat ik nog weet. Kan via reset knop of via configuratiesite "Maintenance".

Wél oppasen voor Wifi. Als je die gebruikt moet je alles terug instellen. Zoniet moet je hem terug afzetten.

Ook dat heeft niet mogen helpen.

Dan maar geen TV op mijn PC.

Jammer.

Ik heb de indruk dat de technische helpdesk alleen maare de fouten kan noteren en verder naar oplossingen zoeken. Bij mij werkt het zelfs nog als een HD post opstaat op TV en tegelijk HD wordt opgenomen op de decoder (PVR)...

Reageer