Belgacom TV + Internet + Telephonie

  • 22 January 2012
  • 10 reacties
  • 694 Bekeken

Ik heb momenteel nog kabeltelevisie van Telenet. Maar zou eventueel overschakelen naar Belgacom TV, maar zit met vraagjes hieromtrent.


Eerst en vooral, wat is de exacte prijs die ik zal moeten betalen bij respectievelijk de aansluiting, en het maandelijks vast bedrag.

Ik zou Belgacom TV (standaard), Internet Favorite en telefoon classic willen.

Momenteel heb ik enkel Internet Favorite & Telefoon van Belgacom.


Ik beschik over twee tv-toestellen, moet ik dan 2keer de digicorder, draadloze ontvanger en afstandsbediening kopen ?


Mvg

10 reacties

2 digicoders 3 stopcontacten draadloos systeem 1 voor uw modem B-Box en aan elke digicoder stopcontact ook 1 en met elke digocoder is een afstandbediening dus je gaat aan elke tv dus een afstandsbediening gebruiiken meer info kan ik u niet geven.
Belgacom tv is gratis als je al internet en telefoon hebt !
belgacom tv mag dan gratis zijn, je verliest wel het pack voordeel dat je al had , dus factuur zal wel ietsje duurder worden.
telefoon + favorite internet = €56,16
telefoon + favorite internet + comfort tv = €65,27

2 tv's dan heb je idd 2 decoders nodig. de huurprijs van 1 decoder is inbegrepen in de packprijs. evt bijkomende decoder kan je huren of kopen. maandelijkse huurprijs is €6, vanaf 01/04 wordt dat €7.

van de modem kan je echternetkabel trekken naar uw beide tv's.
als je de draadloze oplosing gebruikt heb je 3 plc's nodig. 1 aan de modem, en dan nog één aan elke tv

mvg
als je de draadloze oplosing gebruikt heb je 3 plc's nodig. 1 aan de modem, en dan nog één aan elke tv

andere optie is in plaats van draadloze optie via stopcontact plc's
is de draadloze oplossing via wifi 1 Ruckus AP aan de modem en 2 ruckus adapters één voor elke decoder (TV)

Op mijn blog kan je in dit verband meer vinden hier => Ruckus

Mvg.
Reputatie 7
Badge +1
Best nog eens de TV-test doen op de Belgacomsite: http://www.belgacom.be/belgacom/be-nl/pages/private/c_webcheck_tv.page?

Dan kan je zien hoeveel HD-TV's/decoders je kunt aansluiten, afhankelijk van je VDSL2 profiel.
Samen zijn we toch sterk hé Knipogen

groetjes,
Kan 3 TV's aansluiten, waarvan 2 in HD.

Het komt toch nog vrij duur uit in het totaal plaatje.
aan die draadloze oplossingen hangt er idd nog een prijskaartje

en vraagje, heb je eigenlijk al internet via de vdsl2 technologie?

indien nog niet, dan zou ik de gratis migratie aanvragen.... of je nu wel of niet tv bijneemt

mvg
Meer info omtrent migratie vind je op mijn blog => migratie naar vdsl2
VDSL2 heb ik al enige tijd, heb dit genomen om mijn snelheid van internet naar omhoog te halen.

Reageer