Belgacom TV - geen signaal

  • 21 September 2013
  • 1 reactie
  • 647 Bekeken


Neem me niet kwalijk maar Belgacom TV is wat mij betreft geen euro meer waard. Het gaat gewoon van kwaad naar erger.


Sinds maanden heb ik frequent en dan meestal tijdens de uren dat men meest tv kijkt hetzij korte onderbrekingen met de melding 'geen signaal' of zoals nu gewoon plots geen signaal meer totdat ik de Bbox2 en de decoder terug heropstart. Dit laatste op amper een half uur tijd nu al twee keer.


Ik neem op die momenten geen ander programma op (tegelijkertijd kijken en opnemen is een RAMP!), zit niet op het internet en zijn er ook geen consoles of andere apparaten in gebruik. Ik pruts niet aan welke instellingen dan ook dus het probleem is zeker niet bij mij intern te vinden.


Een mens krijgt heimwee naar analoge tv.


Kom aub weer niet aandraven met het feit dat in mijn buurt 'maar' 15 M snelheid kan gehaald worden. Jullie zijn degenen die de mensen naar Belgacom lokken met zelden tot nooit bereikbare snelheden van 50 M. Ik ken persoonlijk NIEMAND die zelfs in de buurt komt van die snelheid, integendeel.


Gelieve te noteren dat ik er sterk over nadenk over te schakelen naar Telenet als jullie service niet snel een minimum aan kwaliteit begint op te leveren en dat wil zeggen: tv opzetten = tv kijken en niet naar een scherm met 'geen signaal' om de vijf seconden...

1 reactie

Beste Bert,

kan je me via privé-bericht even je Belgacom lijnnummer bezorgen aub?
Dan kijk ik het voor je na.

Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer