Hallo,
sinds een paar dagen komt in de TV-gids te staan "Geen informatie beschikbaar", en dit bij elke zender, op eender welk uur. Ook als info bij de zender zelf, krijg ik deze boodschap. Aan de linkderkant krijg ik wel het zenderlogo, en volgnummer en rechtsonder krijg ik het belgacom logo, maar in het midden staat niets. Dit heeft eerder wél gewerkt...
Graag advies,
Mvg,
BF
Bladzijde 1 / 1
Beste oplossing is je decoder terug opstarten en de software terug te downloaden. Dat doe je door hem even uit de stroom te trekken. Kan tot een kwartier duren.
Op het scherm komt dan software update. Op de display telt hij dan van 100 naar 202, en dan zo verder.
Op het scherm komt dan software update. Op de display telt hij dan van 100 naar 202, en dan zo verder.
Beste BartFr,
Zoals sinjoor71 al aanhaalde, is een herstart van je decoder inderdaad de manier om deze situatie te herstellen.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Zoals sinjoor71 al aanhaalde, is een herstart van je decoder inderdaad de manier om deze situatie te herstellen.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Heb dit al enkele keren opgelost door de modem uit/aan te zetten. Echt vervelend dat je zo lang moet wachten. Gisteren plots beeld voledig weggevallen en een tijd later start er een minutenlange software-update...Belgacom adviseert om 's nachts stand-by te blijven omdat de software-updates dan gebeuren...toch niet?...elke energieleverancier beveelt het totaal afschakelen van electro-apparatuur aan om geen onnodige energie te verbruiken...
Danny
Danny
Dat kan enkel liggen aan een verbreken van de verbinding met het TV-netwerk. Belgacom doet geen updates tijdens de dag of avond. Hoe is je decoder met de modem verbonden ? Kan ook aan een heropstart van de modem gelegen hebben.
Allen,
bedankt voor de info. Het was idd zó eenvoudig dat ik bijna beschaamd ben 😉 Gewoon decoder uit en aan zetten, en 't probleem was opgelost...
Bedankt allemaal!
Bart
bedankt voor de info. Het was idd zó eenvoudig dat ik bijna beschaamd ben 😉 Gewoon decoder uit en aan zetten, en 't probleem was opgelost...
Bedankt allemaal!
Bart
Je moet zeker niet beschaamd zijn Bart. Niet iedereen kan een expert zijn. Maar als je regelmatig de posts op deze community leest, leer je wel héél veel bij.:)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.