vrijdag zijn ze bij mij de telefoonlijn komen leggen en heb nadien mijn modem en dicorder aangesloten ,
wat moet ik verder doen ? als ik de dicorder opzet komt er error 2 geen verbinding met het belgacom netwerk
Bladzijde 1 / 1
Hoe is de decoder aangesloten aan de modem; met een ethernetkabel of met draadloze adapters ? M.a.w. staat je modem dicht bij je TV of niet.
Als alles aangesloten is, kun je best eens proberen de decoder (een HD? even uit het stopcontact te trekken en terug in te steken. De decoder start dan terug op en terlt op de display van F100 naar 202 en zo verder: duurt wel een kwartier ongeveer, dus niet te snel panikeren. Op je TV moet dan wel blauw scherm komen van Belgacom, even geduld, software-update.
Ook even checken of bij je modem het lichtje voor TV flikkert. Weet niet of je ook Internet hebt, en reeds met VDSL2 (modem b-box2) werkt.
Als alles aangesloten is, kun je best eens proberen de decoder (een HD? even uit het stopcontact te trekken en terug in te steken. De decoder start dan terug op en terlt op de display van F100 naar 202 en zo verder: duurt wel een kwartier ongeveer, dus niet te snel panikeren. Op je TV moet dan wel blauw scherm komen van Belgacom, even geduld, software-update.
Ook even checken of bij je modem het lichtje voor TV flikkert. Weet niet of je ook Internet hebt, en reeds met VDSL2 (modem b-box2) werkt.
deze staat vlak naast de tv is dus aangesloten met de ethernetkabel Ik heb de modem b-box2 .
Ben wel nieuwe klant bij belgacom kan het hier iets met te maken hebben ? (klant sinds 08-02-2011)
heb mijn pakket met de post aangekregen alles geinstalleerd op 17-02 is er een technieker langs geweest om te activeren maar omdat ik geen telefoonlijn had hebbe ze vorige vrijdag de telefoonlijn kome leggen .
Maandag had ik telefoon waarom ik mijn digitale tv nog niet gebruikt had deze zei me dat ze vandaag om 11 u iemandoude sturen om de activering te komen doen.
Hier klopt dus niets van wist genoeg toen ik geen bevestiging sms kreeg van belgacom want ik de vorige keer wel had gekregen en heb ook nog steeds niemand gezien
Ben wel nieuwe klant bij belgacom kan het hier iets met te maken hebben ? (klant sinds 08-02-2011)
heb mijn pakket met de post aangekregen alles geinstalleerd op 17-02 is er een technieker langs geweest om te activeren maar omdat ik geen telefoonlijn had hebbe ze vorige vrijdag de telefoonlijn kome leggen .
Maandag had ik telefoon waarom ik mijn digitale tv nog niet gebruikt had deze zei me dat ze vandaag om 11 u iemandoude sturen om de activering te komen doen.
Hier klopt dus niets van wist genoeg toen ik geen bevestiging sms kreeg van belgacom want ik de vorige keer wel had gekregen en heb ook nog steeds niemand gezien
Best bellen met technische dienst 2800 22700, tot 22.00 uur bereikbaar. Heb je een activeringscode, inlog of lijn nummer gekregen ? want die vragen ze soms.
Beste Nattje1109,
Als u mij uw lijnnummer kan geven en/of login via privébericht. Dan kan ik u wel verder helpen.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Als u mij uw lijnnummer kan geven en/of login via privébericht. Dan kan ik u wel verder helpen.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.