Ik ben al jaren Belgacomklant.
Ik zou graag gebruiken maken van de formule Belgacom TV, surfen, telefonie (waarvoor ik steeds reclame krijg).
In de straat waar ik woon, is er blijkbaar geen mogelijkheid tot Belgacom TV. Ik heb al herhaalde verzoeken aan Belgacom gericht, zonder resultaat !!
Kan ik op één of andere manier toch niet genieten van de aanbieding Belgacom TV ??
Bladzijde 1 / 1
Beste virginia,
de beschikbaarheid van Belgacom TV hangt van verschillende factoren af. De beschikbaarheid kan je hier controleren of ook via onze klantendienst op 0800/22800.
Mvg
Eva van Belgacom
de beschikbaarheid van Belgacom TV hangt van verschillende factoren af. De beschikbaarheid kan je hier controleren of ook via onze klantendienst op 0800/22800.
Mvg
Eva van Belgacom
Beste Eva
Ik weet dat ik de beschikbaarheid kan controleren, maar Belgacom TV is nog steeds (en dit al lang) nie beschikbaar in mijn regio (of straat).
Mijn vraag is, kan hieraan verholpen worden op korte termijn ?
Groetjes
Virginia
Ik weet dat ik de beschikbaarheid kan controleren, maar Belgacom TV is nog steeds (en dit al lang) nie beschikbaar in mijn regio (of straat).
Mijn vraag is, kan hieraan verholpen worden op korte termijn ?
Groetjes
Virginia
Vrees dat als er geen datum bekend is volgens de tool dat er dan zeker geen oplossing op korte termijn is.
Het minste wat Belgacom kan doen als het materieel niet mogelijk is om een aansluiting te optimaliseren (en dan bedoel ik met optimaal = digitaal én HD) is het differentiëren van de tarieven. Dit is een administratieve aanpassing, die in élk geval mogelijk én haalbaar is op zeer korte termijn. De huidige toestand is ronduit ONRECHTVAARDIG.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.