Belgacom service

  • 9 March 2013
  • 2 reacties
  • 544 Bekeken

  • New user
  • 0 reacties

Klantnummer 004084966





Kan niet meer aanmelden in e-services


Heb de zelfde problemen zoals gemeld door andere klanten in' community'


Heb alles geprobeerd en gebeld met alle diensten van Belgacom alsook een bezoek aan een Belgacom center bracht niets op.


Wanneer ik een nieuwe toegang wil aanmaken moet ik een e-services activatiecode inbrengen, deze heb ik niet, ik ontvang geen papieren facturen meer.


Waar is de SERVICE BELGACOM gebleven?





Dit is schandalig


Klantnummer 004084966


Kan niet meer aanmelden in e-services


Heb de zelfde problemen zoals gemeld door andere klanten in' community'


Heb alles geprobeerd en gebeld met alle diensten van Belgacom alsook een bezoek aan een Belgacom center bracht niets op.


Wanneer ik een nieuwe toegang wil aanmaken moet ik een e-services activatiecode inbrengen, deze heb ik niet, ik ontvang geen papieren facturen meer.


Waar is de SERVICE BELGACOM gebleven?


Dit is schandalig

2 reacties













hou wel rekening met :




Technisch onderhoud op zaterdag 09 en zondag 10 maart.


Beste klant,


Om u in de toekomst nog beter te kunnen dienen, worden een aantal technische interventies uitgevoerd op zaterdag 09 en zondag 10 maart.


Onze Belgacom e-Services kunnen hierdoor tijdelijk onbeschikbaar zijn, gelieve ons te verontschuldigen.


Bedankt voor uw begrip.







Groetjes, Elsa
















0800 22 263 Aanvragen Login code



0800 22 301 om alle nodige e-services gegevens ontvangen


voor e-service grelateerde problemen bellen naar 0800 22 301

(bellen met belgacom of proximus nummer)

of ook nog via e-mail: corporate.e-services@belgacom.be







Groetjes, Elsa


PS: http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/klantenzone/a_id/13731/c/1284,1389" target="_blank ☜klik hier


NB:

Andere manieren om Belgacom te contacteren zoals chat enz...vind je op ricy's blog

http://bgctv.skynetblogs.be/#hoe-belgacom-contacteren ☜ Surf naar (door deze link te copy/pasten in je browser)









Reageer