Skip to main content
Toen ik ongeveer 2 jaar terug aansloot bij Belgacom gebeurde dat op mijn oude computer. Hierop werd ook Belgacom PC Security geinstalleerd. Ondertussen heb ik een nieuwe waarop Bullguard Security was geinstalleerd dat volgende week vervalt. Het laatste jaar heb ik dus braaf elke maand 5 Euro voor niets betaald maar nu ik het wil gaan installeren op mijn nieuwe computer lijkt het alsof ik opnieuw 5 Euro extra per maand moet betalen. Hoe zit dat eigenlijk? Ik dacht dat je met 1 abonnement tot 3 computers kon beveiligen maar kan daarover niets vinden op de site van Belgacom.

Eric

Volgens de website kan je max. 4 licenties huren

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/product.jsp?dcrName=hbs_security_pack

Belgacom PC Security

€ 5.00 /maand (incl. BTW)

Online surfen, shoppen en bankieren kan in alle veiligheid. Belgacom PC Security spoort internetdreigingen op en voorkomt zo dat cybercriminelen uw persoonlijke gegevens of uw geld stelen. Bovendien beschermt u zo ook uw kinderen tegen allerlei internetdreigingen.

hint: Gebruik geen windows, dan moet je dit ook niet gebruiken

:)

Juist, ja.

En kom uw huis niet uit, dan word je ook nooit omvergereden...

@wouter: er wel voor zorgen dat er geen vrachtwagen op uw huis rijdt :)

Nu , die tool is toch wat waardeloos mocht je windows gebruiken. (is mijn mening eh)

>blokkering van aanvallen (virussen, spyware, ...) nog vóór ze uw computer bereiken

zit tegenwoordig gratis bij windows, en er zijn betere gratis alternatieven (avast, avg)

>identificatie van weinig betrouwbare websites in uw zoekresultaten

Meeste browsers doen dit al 'automatisch' zoals google chrome

> ouderlijk toezicht op websites die gevaarlijk zijn voor uw kinderen

alsof dit helpt :)

> de antispam filtert de gevaarlijke berichten die binnenkomen in uw mailbox

Zit al op de server...

> bescherming van vertrouwelijke informatie

vage bescherming :)

5€ per maand is dus veel geld voor zoiets 'doms', en wat uw pc zoveel trager maakt.

Vrij zinloze discussie waar TS niets aan heeft. Man heeft wel windows en niet iedereen ziet het zitten tijd en energie te steken in het installeren en aanleren van een nieuw O/S. Men ziet het meestal al niet zitten om over te gaan van Internet Explorer naar het beduidend veiliger Firefox, wat zou men dan vb ineens een Mac kopen?

Kan me wel vinden in je uitleg dat er betere (en gratis) beveiligingen verkrijgbaar zijn dan het pakket dat men aanbiedt.

Ieder diertje z'n pleziertje. Ieder z'n waarheid.

En zoals sinjoor71 correct aangaf kan je tot 4x toe geld uitgeven per aansluiting. Da's terug on topic.

Reageer