Belgacom neem ons voor idioten die maar maandelijks blijven betalen

  • 13 May 2014
  • 0 reacties
  • 549 Bekeken


Als je de verschillende forums leest over Belgacom tv is iedereen akkoord dat het niet werk, vooruit spoelen, opnames, tv gids, dagelijks de stekker moeten uit trekken enz... dan vraag ik mij af wat doen ze eigenlijk in Brussel de klanten dienen of de klanten wegjagen?


Als je naar Brussel belt intussen al zeker 20 keer en je hoor ieder keer dezelfde uitleg en je moet iedere keer dezelfde handeling uitvoeren stekkers uittrekken op dat drukken enz..; en het lost niets op dan loopt je na tijd gefuseerd rond tot en met. Ze zeggen het zelf in Brussel dat de fout ligt bij de externe firma die de software doet en dat ze machteloos staan, dat ze enkel kunnen wachten tot de updates die intussen al 3 keer gedaan is en het blijft hetzelfde miserie, zelf Microsoft werkt beter.


Dus 3 vraagjes aan eva, maar eva is op dit onderwerp zeer stil , genoeg mensen die op dit forum de vraag gesteld hebben.


1) kan u mij en al de andere klanten nu eens klaar en duidelijk zeggen wanneer dit opgelost zal geraken?


2) Vraag mij af welke bende idioten er bij jullie werken, stom voorbeeld geven als je een v5 hebt dus het laatste model kan je onmogelijk de info balk op je decoder lezen omdat de lichtsterke ervan onleesbaar is. In godsnaam testen jullie niet de nieuwe toestellen niet uit?


3) Jullie zijn zelf niet in staat om een tv gids correct weer te geven op scherm terwijl gelijk een weekblad dit welk kan doen?


3 simpele vraagjes en nu zullen de lezers uw antwoord afwachten.





met vriendelijk groet en werp niet de baksteen naar u eva maar naar Belgacom




0 reacties

Geen reactie

Reageer