Belgacom lanceert Belgacom 11+


Belgacom 11+, de nieuwe voetbalzender van Belgacom, brengt de volledige UEFA Champions League op het scherm, plus het beste van de Spaanse en de Portugese Liga, de Spaanse beker, de Jupiler Pro League in Multi Live en exclusieve voetbalprogramma's voor slechts € 9,95 per maand.
De voorbije maanden heeft Belgacom haar nationale voetbalaanbod (vijf wedstrijden van de Jupiler Pro League) uitgebreid met lokale (tweede klasse) en internationale competities (verwerving van de rechten van de UEFA Champions League, de eerste divisie in Spanje en Portugal en de Spaanse beker). Belgacom TV wil zijn abonnees-voetballiefhebbers de sterkste emoties laten beleven, via wedstrijden van clubs uit hun streek of van de grootste Europese clubs. Voor de aftrap van het seizoen 2012-2013 hertekent Belgacom haar voetbalaanbod met de komst van een nieuwe zender Belgacom 11+ naast Belgacom 11.

Voor de abonnees van Belgacom TV, al vertrouwd met Belgacom 11, blijft het gratis aanbod bestaan. De vijf zaterdagwedstrijden van de Jupiler Pro League en de wedstrijden van de tweede klasse zullen nog altijd gratis te bekijken zijn op Belgacom 11. Ook de thuiswedstrijden van Sporting Charleroi en Waasland-Beveren worden gratis en exclusief op Belgacom 11 uitgezonden.

Belgacom 11+ is de enige Belgische zender die zijn abonnees alle matchen van de UEFA Champions League, het beste van de Spaanse en Portugese Liga, en de Jupiler Pro League in Multi Live toont. Goed voor in totaal 320 livematchen. Maar er is meer. Voor de UEFA Champions League biedt Belgacom, naast de gelijktijdige uitzending van de acht wedstrijden, het Multi Live-concept aan. Zo kunnen de abonnees de hoogtepunten van alle wedstrijden in één programma rechtreeks meemaken. Bovendien wordt Belgacom 11+ een echte zender met een volledig programmaschema. Naast de rechtstreekse wedstrijden, zal Belgacom 11+ ook magazines, samenvattingen van wedstrijden en exclusieve voetbalprogramma’s van clubs, in multicast uitzenden.

De lancering van Belgacom 11+ is gepland op 27 juli met de galamatch tussen Benfica Lissabon en Real Madrid. Voetbalfans die op het Belgacom 11+ aanbod willen intekenen, kunnen dat doen vanaf 3 juli en betalen pas vanaf 16 augustus 2012. Voor deze nieuwe voetbalzender betalen zij 9,95 euro per maand, zonder verbintenis.

Voor Vlaanderen blijft Bart Raes het gezicht van de voetbalverslaggeving. De andere teamleden zijn Peter Vandenbempt, Wilfried Mostinckx en Nicolas De Brabander. Deze drie nieuwe aanwinsten combineren talent en ervaring. Peter en Wilfried zijn de vaste waarden, terwijl Nicolas bij de beste commentatoren van de jonge generatie wordt gerekend. Peter Vandenbempt, die bij Sporza zal blijven werken, zal commentaar geven of in de studio aanwezig zijn tijdens de UEFA Champions League wedstrijden.

Koen Meulenaere, Jeroen Van Haute, Bram Vandendriessche, Kenny Michiels, Dave Peters en Jeroen Roppe zullen zoals de vorige seizoenen de wedstrijden van commentaar voorzien. Gert Verheyen en Wim De Coninck blijven op post met scherpe analyses van de verschillende competities die op Belgacom 11 en 11+ worden uitgezonden. De teams krijgen het gezelschap van nationaal of internationaal gerenommeerde gasten. Ter gelegenheid van de wedstrijden van de UEFA Champions League zullen ze in de studio hun deskundige kijk op de wedstrijden geven.

Ten slotte kunnen de Belgacom TV-abonnees hun Belgacom 11- en 11+- zenders op hun pc/Mac, tablet of smartphone bekijken dankzij TV Overal. Ze hoeven enkel de TV Overal-applicatie (in Google Play of de Apple App store) te downloaden of gewoon te surfen naar www.tvoveral.be.

In afwachting van de hervatting van de internationale wedstrijden, zal Belgacom TV zijn voetbalfans verwennen met de wedstrijd Benfica Lissabon - Real Madrid en een serie van internationale vriendschappelijke wedstrijden met vermaarde teams zoals Manchester City, Arsenal, Chelsea of de MLS All Stars. Al deze wedstrijden zullen op beide Belgacom zenders, Belgacom 11 en 11+, te volgen zijn.

mvg

38 reacties

brutus, tot 2014

mvg
Badge
wie is brutus?
brutus stelde hierboven de vraag voor hoelang belgacom de rechten heeft van de spaanse primera division,

mijn antwoord aan hem : tot 2014 Knipogen

mvgg
Badge
Hah ik zie het al. Infeite als ik allemaal mocht kiezen tussen dit voetbal geef mij dan die eerste klasse.Veel minder kwalliteit tot daartoe.Maar je moet nemen het russisch voetbal duits en engels is ook heel interesant dus is er buiten het belgisch voetbal nog keuze genoeg en dit voor een aangename prijs verhouding als je daarbij ook nog eens de films van prime neemt.
bedankt voor de snelle info xenne.

Kan je concreter zijn qua duur? Is het dan tot 2013/2014 of 2014/2015?

Maw voor 2 of 3 jaar?


mvg

brutus
voor de komende 2 seizoenen zijn de rechten in handen van belgacom, brutus

mvg
@eva en andere belgacom medewerkers is dit nu ook te kiezen als ' tv voordeel ' bij een pack maxi?

lucky,

weinig waarschijnlijk dat Eva jouw berichtje nog zal zien,

best zelf eens informeren bij de klantendienst (0800 22 800) of via privé bericht naar Eva, en laat zeker iets weten aub

mvg
antwoord gekregen van eva op de vraag of dit bij een pack maxi kan gekozen worden.

Beste lucky,

Neen, tot op heden is dit een apart abonnement à 9,95 euro/m.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Dus zullen we nog eens moeten nadenken of we een nieuw pack nemen of alles naar telenet ( wat ik toch al heb voor tv belgisch voetbal)
oké lucky, ik vreesde er al voor.....; bedankt om het te laten weten

mvg
Zijn er dan toch nog altijd die naar de voetbal kijken !! :-p
Badge
Daar verschiet je van hé Elsa,binnenkort begint de russische competitie al bij ons.
Heb het deze morgend via mijn e-services geactiveerd. Nu heb ik 2 decoders op. Op de ene staat het al een deel enkel nummer 611 en nog geen 620 en bij de franse wel een 720. De rest van die zenders komen er toch nog bij ? Isdat gewoon een kwestie van geduld hebben? Iemand hetzelfde voor?

Reageer