Belgacom intense unlimited

  • 15 April 2011
  • 5 reacties
  • 994 Bekeken

Ik heb de unlimited (10euro/maand) maar aangekocht omdat ik weer in een download periode zit en geen zin heb om altijd volumepacks te kopen. Wat veel kostelijker is.

Ik zie echter nergens een optie waar je dit weer kan uitschakelen. Kan je dit als klant zelf niet uitschakelen en moet je telefoneren? (wat ik echt niet graag doe, dat duurt pokkelang). Of heb ik verkeerd gekeken?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Je hebt gelijk. Op de E-services kan je alleen bestellen of opties toevoegen, niks afzeggen of opzeggen. Dat moet helaas via de klantendienst of via een Belgacom center. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat de "unlimited" bedoeld is om een maand te gebruiken.... In het internse abonnement is de "unlimited" trouwens inbegrepen.
nee hoor. We hadden eerst favorite maar dat is dan veranderd naar intense. En daar stond de optie voor unlimitted bij voor 10/maand. Heb alles gelezen ivm met contracten van links die ik kon vinden bij die optie zelf. Nu krijg ik echter een mail van belgacom dat je verplicht bent om dit een jaar te gebruiken.

Dat noem ik nou weer eens mooi opgelicht. Zelf als iemand de moeite doet om alles te lezen krijg je dit nog aangesmeerd. Ochja
Reputatie 7
Badge +1
"Unlimited" is wél inbegrepen, in Intense hoor. Wat is anders het voordeel van de meerprijs van Intense....

Kijk zelf maar.....

Inbegrepen in Internet Intense
















































Internet Intense Belgacom
Downloadsnelheid (max) 1 30 Mbps
Uploadsnelheid (max) 1 4,5 Mbps
Inbegrepen volume onbeperkt² <----------
Aantal beveiligde mailboxen 4 x 1 GB
Aantal pc's 4 pc's
Draadloze modem inbegrepen

Maandelijkse prijs € 56,73


2 Onbeperkt volume: onbeperkt gebruik enkel voor privédoeleinden en overeenkomstig de algemene voorwaarden van Belgacom. Belgacom behoudt zich het recht voor om klanten te verwittigen die regelmatig een opvallend hoger maandelijks verbruik hebben dan het gemiddelde van klanten met Internet Intense, Internet Start zonder vaste lijn of met de optie Volume Pack Unlimited (d.w.z. als hun verbruik gedurende 3 opeenvolgende maanden meer dan vijf maal het gemiddelde verbruik van klanten met Internet Intense, Internet Start zonder vaste lijn overstijgt of van de klanten met de optie Volume Pack Unlimited). Deze klanten zal gevraagd worden hun verbruik te verlagen.
Contacteer even de klantendienst hierover, in een Internet Intense abbo zit wel degelijk 'Unlimited' inbegrepen dus 10 euro extra betalen is dan ook totaal niet nodig. Bel even naar 0800/22.800 & vraag even om de optie uit te schakelen. Was er wel bijna van overtuigd dat het 'Unlimited' pakket een jaarcontract is, ben er echter niet zeker van.

Trouwens, klantendienst duren duurt pokkelang? Ben altijd binnen anderhalve minuut verdergeholpen, tenzij je natuurlijk belt om kwart voor tien ofzo. :s

Mvg
Beste xavier.1045,

Hetgeen sinjoor71 en T3D gepost hebben is correct.

Bij Belgacom internet intense is de optie unlimited inderdaad inbegrepen.

Indien u ondertussen onze klantendienst nog niet gecontacteerd heeft, dan kunt u mij via privébericht uw persoonlijke gegevens (naam, klantnr., tel.nr., gsm nr.) bezorgen.

Ik zal dan uw gegevens nakijken en u zo snel mogelijk een antwoord bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer