Skip to main content
Beste,

Fantastisch, ben zeer tevreden van de kwaliteit van BELGACOM FTTH, ondertussen geniet ik al een tijd van het proef-project te Sint-Truiden, toch graag wat info zoals " stand van zaken" of "verwachtingen" , we horen al een tijd niets,als trouwe klant ben ik zeker tevreden van het huidig aanbod, en zeker geïnteresseerd naar het verdere verloop, de planning, eventueel de komende tarieven enz.

mvg

Patrick

Zou inderdaad interessant zijn.

Wat is de capaciteit van uw lijn?

Zal nog wel even duren eer dat overal beschikbaar is. Dat ze eerst maar het ROP-netwerk verder uitbreiden zodat alle mensen eindelijk op minder dan 400 m zitten. Als je de miserie van sommigen hier leest....dan is 100 Mbps nog vér weg. Maar bij glasvezel tot binnen is het allicht niet meer zo nodig dicht bij de ROP te zitten. Te bekijken wat het minste kost. Glasvezel bij iedereen binnenbrengen is geen kleinigheid..

Beste Patrick,

Ik beschik niet over concrete informatie die we publiek kunnen delen ivm. deze testen. De pilootfase loopt nog een eindje door, tot begin 2012. Aangezien je tester bent, zal Belgacom je presoonlijk op de hoogte houden indien er iets wijzigt aan de installatie of het aanbod.

Met vriendelijke groeten,

Eva.

Beste Eva,

alle begrip,

ben gewoon geïnteresseerd,

mvg,

Patrick

Reageer