belgacom e-shop bedrog

  • 4 May 2012
  • 1 reactie
  • 341 Bekeken

2 weken geleden kocht ik via de e-shop van belgacom een lg optimus me smartphone.Ik betaalde netjes via online banking het bedrag en de gsm zou binnen de 2 dagen geleverd worden volgens de website.Na een week was mijn smartphone nog steeds niet geleverd en ben ik naar een belgacomshop gestapt en heb ik mijn smartphone daar zelf gekocht.Nu na 2 weken en tiental keren naar de klantendienst gebeld te hebben nog steeds geen spoor van mijn bestelling.Bij de klantendienst vertellen ze mij steeds dat er geen betaling is binnengekomen terwijl het al 2 weken van mijn rekening is gegaan.Heb al 4 keer de bewijzen van betaling van mijn rekening doorgestuurd naar de klantendienst,met de vraag of ze mijn bedrag dan maar konden terugstorten omdat ik de gsm zelf al heb gekocht,maar ze gingen mij daarover terugbellen als ze het uitgezocht hadden,maar dit is al enkele dagen geleden en klantendienst belt maar niet terug,heb al verschillende keren zelf teruggebeld maar telkens zeggen ze dat ze wel zullen terugbellen.Hoe moeilijk kan dat zijn om even je rekening te bekijken dat ik wel degelijk betaald heb?

klantendienst is echte maffia,ze weten van niets en ze zullen je wel contacteren maar doen helemaal niets!

Het enige dat ik wil is mijn geld terug,ik heb hier recht op! Ik betaal voor iets wat ik niet krijg,dus moeten ze mij terugbetalen!

1 reactie

Gewoon uw gegevens en klacht indienen via ombudsdienst , en binnen de korste keren krijgt u wel antwoord .

ofwel via brief je klacht indienen .

Reageer