Belgacom e-services raadplegen, doorverwijzing naar Proximus warning?!

  • 3 April 2012
  • 50 reacties
  • 10182 Bekeken

Wanneer ik na het inloggen op Belgacom e-services naar Mijn E-services ga word ik doorverwezen naar een Proximus warning pagina?

Ik kan aan geen enkel onderdeel van de Belgacom e-services meer aan of ik word naar deze pagina doorverwezen. Zo kan ik bv. mijn verbruik, mijn producten, mijn abonnementen, mijn facturen en dergelijke niet meer raadplegen.




Ik heb half maart 2012 mijn pay and go generation prepaid formule laten omschakelen naar een Generation MTV 15 abonnement als onderdeel van mijn Belgacom Pack Telefonie + Mobile + Internet + TV. Tot gisteren kon ik zonder problemen op mijn Belgacom e-services en kon ik alle onderdelen zonder problemen raadplegen.

Betreft dit een technische fout?
Hoe kan ik terug mijn Belgacom e-services raadplegen zonder iedere keer naar bovenstaande pagina doorverwezen te worden.

50 reacties

Beste David,


Ik heb uw vraag doorgegeven aan de bevoegde dienst.

Zij zullen zelf terug contact met u opnemen.


Met vriendelijke groeten,


Eva
Ik krijg precies hetzelfde fenomeen. Nochtans niets gewijzigd aan alle configuraties : het probleem dook op bij mij, out of the blue, zowat een week geleden. Volgens de helpdesk ligt het aan mijn Firefox settings. Die voorheen werkten en ineens niet meer ? Bizar. Maar bon, we zullen zien........
Bij mij hetzelfde probleem, kan niet meer inloggen, met bovengenoemde vermelding.

De problemen zijn eigenlijk begonnen sinds de nieuwe versie van de e-services, dewelke nog steeds vol met bugs zit. Hopelijk wordt dit snel opgelost.

Waarom ze die niet beter testen, vooraleer ze een perfect werkende vorige versie afvoeren; onbegrijpelijk.

Ik weet niet of de fout ligt aan heb feit dat ik ook onlangs van proximus naar belgacom verhuisd ben, maar gezien de starter van deze topic ook veranders is, waarschijnlijk wel.

off topic:

De wijziging van proximus naar belgacom, heeft al heel wat addertjes onder het gras naar boven gebracht. Ik snap niet dat moeder en dochterbedrijf niet meer op een uniforme manier werken. De comfort 15 leek bij belgacom en proximus identiek... maar de opties die ik nu bij belgacom heb, zijn toch heel wat minder dan vroeger het geval was bij proximus.


Bij mij zelfde probleem als hierboven paar dagen. Was gisteravond blijkbaar opgelost, maar deze morgen terug hetzelfde.Heel vervelend!!!!
Beste Belgacom, Eva,


Hebben jullie reeds een oplossing voor ogen voor dit probleem?

Het is vrij lastig dat ik niet meer op mijn e-Services van belgacom kan, vooral om facturen te betalen aangezien ik enkel via de groene facturen werk en geen papieren versies meer ontvang!


Alvast bedankt,

David
David,


Misschien heb je succes als je bij het ontvangen van de volgende Belgacom factuur droogweg vermeldt "For technical reasons beyond our control, We find ourselves unable to pay your bill. Please try again later"


Het begint inderdaad nogal genant te worden. Als we nu eens alvast wat uitleg kregen over die "technical reasons"........


vriendelijke groet,
eva van belgacom? De handen in het haar? Dit kan toch niet zo?
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb ook al een tijd hetzelfde. Waarschijnlijk door de integratie van de Belgacom met de Proximuswebsite. Ondertussen kan je dus je privépagina's niet raadplegen. Wegens het paasweekend zal dat nog wel even duren denk ik.
inderdaad, hier idem. Geen e-services behalve dan de proximus biz
Het wordt echt moeilijk om hoffelijk te blijven.......

Om het probleem van de toegang tot de eservices nog maar eens aan te kaarten

a) contacteer ik de technische dienst : een goed opgeleide call-center professionele heer weet mij te vertellen dat ik niet goed zit en dat mijn klacht eigenlijk voor de klantendienst is, en schakelt mij vriendelijk door.

b) Bij de klantendienst krijg ik opnieuw een vriendelijk call center professional die mij weet te vertellen dat ik fout zit, omdat eservices zijn eigen problemen regelt en geeft mij het nummer 0800 22263.

c) Op het bewuste nummer zegt een robot mij dat mijn telefoonlijn niet beveiligd is (ik bel vanop kantoor, kan ook niet anders) en verwijst mij door naar website www.belgacom.be/code

d) Mooie pagina die mij vertelt hoe ik moet inschrijven op eservices etc. , maar niet hoe ik eraan kan.


Kan onze dierbare Eva

a) toelichten wat de tijdelijke technische problemen buiten etc. etc. nu eigenlijk zijn.

b) een horizon geven waarop de mistoestand zou moeten weggewerkt zijn

c) eventueel een alternatief bieden om alsnog de emailaccounts te kunnen beheren.


Onze dank zou zou diep zijn als de oceaan.
Sinds de 'fantastische' integratie van de twee websites, werkt mijn e-Services ook niet meer. Gebeld met Belgacom, ze wisten van niks, "het zou moeten werken". Nou, newsflash: Het werkt nog steeds niet!!!!

Krijg in verschillende browsers, in verschillende verbindingen (werk, priva, vrienden) allemaal dezelfde melding: Not autorized...... en opvallend dat alles paars wordt, lijkt erop dat ik op de geintegreerde site op de proximus site kom en dat heb ik helemaal niet. Ik kan gewoon inloggen met mijn e-Services account, maar daar stopt het dan ook.

Off topic:

Overigens gaat belgacom intensief samenwerken online met Proximus het mobiele merk van Belgacom! Leg me dan eens uit waarom ik Belgacom Mobile heb, wat helemaal niets te maken heeft met Proximus, is dat dan niet het mobiele merk van Belgacom?
Reputatie 7
Badge +1
Het is nu dinsdagmiddag (bijna) en er is nog niks veranderd. Ik kom nog steeds op datzelfde scherm terecht van Proximus, alhoewel ik niks meer bij Proximus heb (Mobile in Pack met Classic, Internet, TV).We hadden wél een lang Paasweekend, maar toch....Wenkbrauw ophalen
nu komt er volgende fout op

Error 500: EJPEJ0097E: Het virtuele portal-ID (Object-ID) null kan niet worden opgeslagen in een threadlocal-variabele. Dit gebeurde tijdens de volgende opdracht: com.ibm.ws.webcontainer.srt.SRTServletRequest@170c10a.

Fout komt ook als ik wil inloggen op men echtgenote haar proximus account.

En dat zonder iets te laten weten.

Bij mij idem dito probleem. Op de pagina van dit forum krijg ik dat mottige paars van Proximus er ook nog eens te pas en ten onpas tussendoor.

Ik hang hier al een bijna een uur te wachten op een medewerker; nadat ik eerst een eservices telefoonnummer heb gekregen waar er geen medewerker

te bereiken valt. Bij de technische dienst ook al wandelen gestuurd. Hatelijk is dit.
Ondertussen anderhalf uur aan het wachten op een medewerker! Geduld is een schone deugd zeker.
hier geen enkel probleem

mvg
idem dito :(





































The website cannot display the page
HTTP 500


Most likely causes:
  • The website is under maintenance.
  • The website has a programming error.

What you can try:








https://javascript:clickRefresh()









https://javascript:history.back();









More information https://javascript:expandCollapse('infoBlockID', true);

Reputatie 7
Badge +1
Error500 komt er bij mij ook nog op...Wenkbrauw ophalen
prblm solved :)
Nog maar eens de klantendienst gebeld. Brave meneer die (met een zucht) het probleem leek te kennen en mij verzekerde dat binnen het kwartier een technicus mij zou contacteren. De technicus heb ik nooit gehoord. Wel (binnen het kwartier) een telefoontje gekregen van een robot, met de vraag om deel te nemen aan een tevredenheidsenquete over de kwaliteit van de interventie van de technicus.

Beam me up, Scotty.........
Aan alle hopelozen op dit forum;

Hopelijk heb ik de oplossing :

(Niet bellen naar 0800 2263. Dat nummer hebben ze mij bij de Klantendienst ook aangesmeerd. Daar krijg je enkel terecht voor het aanvragen een de login-code)

(Niet bellen naar de Technische Dienst zoals ze mij ook bij de Klantendienst hebben aangesmeerd. Die mensen hebben niks met e-services te maken).

BEL NAAR DIT ONE AND ONLY E-SERVICES NUMMER 0800 22 301

Mijn probleem kwam blijkbaar voort uit mijn Pay and go Proximus verleden. Ik ben onlangs met alles overgeschakeld naar Belgacom (inclusief gsm abonnement).

De vroegere link tussen de Belgacom en Proximus pagina is blijkbaar niet verwijderd. De mensen van e-services kunnen dit met een vingerknip oplossen.

Je kan dit jammer genoeg niet zelf. Tot hiertoe werkt het bij mij prima.

Eens je de juiste mensen te pakken krijgt is het een fluitje van een cent. MAAR ...... Het heeft mij wel een ganse avond geduld gekost. Om dan nog maar te zwijgen over de foutieve telefoonnummers die de Klantendienst je aansmeerd en een verveledende opmerkingen.

Als klanten zelf hun problemen oplossen, krijgen ze daar dan ook korting voor ? I wish :)
Reputatie 7
Badge +1
Bedankt HIlde voor de tip. Ik heb ook een Pay&Go Proximusverleden en ben sedert een half jaar op Belgacom Mobile in een PACK overgeschakeld. Ik zal het morgen eens proberen want het is nu al te laat.Lachen
het e-services team is op dat nummer bereikbaar maandag tot vrijdag van 8H00 tot 17H00

mvg
@hilde

Dank Hilde !!!!!!!!!


Ik heb deze morgen dat nummer gecontacteerd : vriendelijke, rustige kerel die weet wat hij doet, en het probleem kent. 't Was gepiept binnen de 5 minuten !

problem solved !
Reputatie 7
Badge +1
Bij mij werkt het dus niet ! ik wordt gewoon met een bandje doorverwezen naar de website van Belgacom - www.belgacom/contact. En daar wordt je het bos ingestuurd....Roepen
Ik heb het nu in een persoonlijk bericht nog eens aan Eva gemeld. Maar het wordt wel stilaan héél vervelend.

Reageer