Na enkele problemen, die men bij de helpdesk vlot oploste, kreeg ik een mail waarin ik las dat ik een beheerder kon toevoegen via mijn account => mijn administratie. Nergens vind ik "Mijn administratie".
Via support zag ik wel een opsomming, waar die vermeld stond, maar bij het aanklikken kom ik nooit op die pagina terecht, enkel op mijn account waar geen mogelijkheid bestaat een beheerder toe te voegen.
Hoe doe ik het? Of kan het gewoon niet?
Bladzijde 1 / 1
Dag Maria,
Via onderstaande link kan je alle info vinden hoe je dit exact kan aanpassen.
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user_res/particulieren/support/klantenzone/myproximus-website/toegang/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html
Met vriendelijke groeten
KoenN
Via onderstaande link kan je alle info vinden hoe je dit exact kan aanpassen.
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user_res/particulieren/support/klantenzone/myproximus-website/toegang/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html
Met vriendelijke groeten
KoenN
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.