Vraag

Begin uitrol NTE 3.2

  • 25 February 2017
  • 13 reacties
  • 494 Bekeken

Kan er iemand van Proximus wat meer details geven wat er allemaal aangepast, veranderd en gedebugd is in deze recent uitgerolde versie NTE_6.32.1.76?

13 reacties

doe eens een reset van je decoder om die proberen binnen te trekken, is bij mij zo gelukt.
Met de NTE1.2 had ik de bug bij "alles wissen" niet, nu hoop ik maar dat ik ze nu niet krijg bij de 3.2 ;)
FYI > NTE3.2
Reputatie 5
Badge +3
@Sabine & Robrecht,

Tx daarvoor, heb vandaag tevens de nieuwe SW uitgerold gekregen, zal de opname conflicten verder opvolgen.
Inderdaad, normaal doe ik een reset van de decoders maandelijks, maar was nu al een hele tijd geleden.

mvg.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Jdm_01,

Ik heb juist de opname op je decoder geplaatst.

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Reputatie 6
Badge +4
Hi Janick,

Voor de film

zondag 26 februari op VTM om 20:35 naar "Robin Hood"

Ik ga kijken of ik die kan pushen naar je decoder.

Wat de v5 betreft;

Meestal lopen opnames op dit type fout door een slechte verbinding met de server veroorzaakt door device zelf

Wanneer ik een verbinding maak met je decoder zie ik al enige tijd geen herstart meer ( is altijd aan te raden een decoder eens om de paar weken te herstarten om problemen te voorkomen)

Verder is de harde schijf voor mij ook niet bereikbaar en zie ik een streamverlies tussen modem en decoder

zou dus volgende aanraden

- aan zijkant eens harde schijf uitdrukken en terug indrukken

- decoder restore ( selfrepair)

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

Mvg sabine
doe eens een reset van je decoder om die proberen binnen te trekken, is bij mij zo gelukt.
Reputatie 5
Badge +3
Huidige SW op mijn V5 decoder (harde schijf): SW-versie: NTE_6.12.1.56
Wanneer komt die update op de V5?
Kan het dan uittesten i.v.m. de opnames zoals aangegeven op de tech. pagina Px.(skynetblogs)

mvg.
Reputatie 5
Badge +3
@Sabine,

Dank voor je reactie, wij ondervinden nog geregeld programma's die werden geprogrammeerd maar niet zijn opgenomen.
Bv. gisteren 26/02 de film "Robin Hood" op VTM was er zo één, plus nog een paar series van vorige week die ik mijn dochter hoorde zeggen die niet waren opgenomen, het heeft nochtans lange tijd zonder enig conflict goed gewerkt.

groetjes,
Sabine

Bedankt voor de verduidelijking.

Mvg, Martin
Reputatie 6
Badge +4
Hi Janick

je kan veel informatie ook terugvinden op :

http://bgctv.skynetblogs.be/#NTE1.2

Klopt, we ondervinden momenteel nog altijd volgend bug.

serveropnames: Bij het verwijderen van een serieopname op NPVR komt soms voor dat ook de volgende geplande opname mee verwijderd wordt waardoor dus klant een aflevering kan missen ( niet opgenomen)

de vorige update was vooral een bugfix voor de verbindingsproblemen dat we ondervonden van de decoders naar server toe waardoor de opnames niet wilden starten of verdwenen uit de opname lijst. Dit zou moeten opgelost zijnnu

mvg sabine
Dit werd hier op het forum door een Px medewerker (ben zijn naam even kwijt) bestempeld als dat dit met deze nieuwe 3.2 nog voor een deel tot de testsoftware zou behoren, in verband met problemen met opnames, dus ben benieuwd wat het gaat geven, zou bijna te mooi zijn om waar te zijn, dat de problemen met opnames hier nu definitief, (na al die lange jaren van opname probleemmeldingen) met deze 3.2 uiteindelijk eens zouden stoppen, maar je weet maar nooit hé 😉
Reputatie 5
Badge +3
Juist, vergeten.
Wat er nog altijd niet 100% werkt zijn de opnames, hopelijk wordt dit met deze update ongedaan gemaakt.
Toch wel iets van informatie werd op het forum hier gegeven door PCM Bram , omtrent NTE 1.2.
Reputatie 5
Badge +3
Dat wordt zelden/nooit gecommuniceerd.
Interesseert mij ook wat er zoal bij die updates veranderd, kan nuttig zijn voor dit forum.
Maar vragen staat vrij.

Reageer