Hallo
Sinds kort heb ik het probleem dat de tv (beeld) plotseling uitvalt en diezelfde tijd begint het lampje van de DSL van de BBOX2 te knipperen voor een korte tijd. Het beeld blijft ook weg zolang dit blijft knipperen. Dit duurt +/- 30 sec lang. Hoe kan men dit oplossen of is dit iets dat jullie (Belgacom) zelf moeten oplossen door iets aan te passen aan de settings?
Alvast bedankt!
Jaimie
Bladzijde 1 / 1
Beste,
Waarschijnlijk is er iets aan de hand met de lijn. U kan best de helpdesk contacteren. Zij kunnen een technicus boeken om de lijn terug op punt te stellen.
Vriendelijke groet,
Eva
Waarschijnlijk is er iets aan de hand met de lijn. U kan best de helpdesk contacteren. Zij kunnen een technicus boeken om de lijn terug op punt te stellen.
Vriendelijke groet,
Eva
Je verliest blijkbaar de syncronisatie met het DSL netwerk.
Bel eens met 0800 22700 voor een lijntest. Elke dag bereikbaar tot 22u.
Bel eens met 0800 22700 voor een lijntest. Elke dag bereikbaar tot 22u.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.