Bediening Proximus Center

  • 17 August 2016
  • 0 reacties
  • 135 Bekeken

Deze middag was ik in de Proximus Center aan het Noordstation. Kocht ik een Samsung Galaxy A3 waar in winkel op promo nog vermeld stond dat het met cashback van 50€ was.
Terug op mijn werk zag ik dat mijn simkaart te groot was voor nieuw toestel, gelukkig in de buurt dus ik terug. Na lang wachten nieuwe simkaart gekregen. Voor het overzetten van mijn nummers moest ik 5€ betalen, ik had wel een toestel van 299 € gekocht !!
Bon, deze avond wil ik cashback aanvragen via site Samsung, nu blijkt dat actie al van 15/08 verlopen is !! Terwijl ik die 50€ korting wel had meegerekend in mijn budget.
Ook de bediening kan er nauwelijks in het Nederlands.
Na al meer dan 20 jaar klant was ik zwaar ontgoocheld vandaag !

0 reacties

Geen reactie

Reageer