BBox 2 herstart af en toe

  • 24 December 2012
  • 1 reactie
  • 394 Bekeken




Ik heb reeds een maand of 3 problemen met mijn bbox2. Oorspronkelijk startte de router elke dag rond 23u opnieuw op. Contact opgenomen met helpdesk, die een technieker stuurde. Bleek een verlies te zitten op de kabel naar mijn router, dus dat werd hersteld. Nadien router hard reset, en een paar dagen geen probleem gehad. Daarna echter keerde het probleem sporadisch (dus niet elke dag) terug. Opnieuw met helpdesk gebeld, die voorstelde om de router in te ruilen voor een nieuw exemplaar. Deze werkte een week lang naar behoren, maar vandaag kwam het probleem terug: op 75 minuten is de router 2 maal opnieuw opgestart.





Enige suggesties hoe ik dit kan oplossen? Ik heb VDSL met comfort abbo, username fa369323.

1 reactie



Als het probleem persisteert zijn de volgende stappen de ombudsman telecom, en als dat niet helpt: telenet.



als een probleem te lang aansleept zal het QCT team in actie schieten met betere opvolging van uw zaak. heb hier in september/oktober veel problemen gehad met disconnects. wel een stuk of 10 techniekers over de vloer gehad, uiteindelijk is het in orde gekomen....


't is niet altijd evident de oorzaak van zo een probleem te vinden, de ombudsman kan ook niet toveren. je kan natuurlijk naar telenet gaan, maar dan blijft het probleem bestaan en zit je vast bij telenet


mvg

Reageer