Beantwoord

BBC First toevoegen ipv 13th Street en SyFY


Reputatie 6
Badge +1
BBC First zou toch wel een goede aanwinst zijn in het multi en entertainment boeket. Voor Syfy zie ik niet meteen een alternatief, was toch wel een vrij uniek kanaal. Over Fox in het basisaanbod horen we ook weer niets meer.
icon

Beste antwoord door tina.b 25 July 2016, 15:03

Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Dat had ik ook al eens gesuggereerd. BBC First zou BBC three kunnen vervangen. Dan hebben we nog twee zenders te gaan.:8
Reputatie 6
Badge +1
Ondertussen verdwijnt er van alles, maar er komt haast niets bij en wat erbij komt is de moeite niet waard.
Reputatie 1
Altijd verdwijnen er zenders en er komt niets bij .binnenkort reclame van meer dan 70 zenders aanpassen naar ...we weten het zelf niet meer
Denk dat ieder klant wel nu eens wil lezen wat de toekomst is op tv gebied betreffende het aanbod.
Maar PX blijf maar zwijgen frustrerend.
Is toch geen moeilijke vraag PX welke zenders gaan jullie in de toekomst aanbieden?
Reputatie 2
Ik heb je toch verleden week de zenders opgegeven die verdwenen bij Telenet. denk je nu echt dat het daar dan beter is? Het komt iets duurder uit dan hier. kzoom verdwijnt-just-trace sport]*stars HD-13 TH Street- Syfy. ik denk dat zedit zowat zullen zijn. Mij hoor je niet klagen,omdat elke operater die zichzelf respecteerd toch binnen afzienbare tijd voor die openstaande plaatsen nieuwe zenders zal invullen. Bij jullie komt al de muziek zender ment in September en ik zou er niet van verschieten moest ooit de zender njam aan toegevoegd worden.
Reputatie 7
Badge +2
Ment is ter vervanging van de stopzetting van anne. Njam zou er misschien kunnen aankomen gezien de nieuwe meerjarenovereenkomst met PX en Studio 100.
Reputatie 2
Dit weet ik ook wel, waarom denk je anders dat ik dit forum lees? Ik heb toch net geschreven dat die zenders op peil zullen blijven, of ziet u dat niet staan. Het staat er niet met die woorden. Maar ik zeg dat elke operator die zich respecteerd zal binnen afzienbare tijd terug die lege plaatsen zal op vullen. Het zou maar stom zijn moest de ene klant 54€ betalen voor 70 zenders en de andere dezelfde prijs twee weken later voor 64 zenders. of dit nu een vervanging is dit is het altijd. Voor Syfy en 13 THE STREETH komen er misschien ook 2 andere zenders. En hoe ga je die dan noemen?
Reputatie 3
Badge +1
TV zender FX zou een alternatief zijn voor in de plaats van SYFY.

Wat denk je proximus
🆒
Reputatie 6
Badge +1
Nogmaals, waar blijft BBC First?
Reputatie 5
Badge +2
BBC First zelf meldt in persberichten dat Telenet nog altijd "de lanceringspartner" is in Vlaanderen. Telenet heeft intussen tijd en eer genoeg gehad me dunkt.
Reputatie 7
Badge +2
In Nederland was dat KPN en sinds 1 juli heeft Ziggo BBC First toegevoegd ter vervanging van de verdwenen zenders van NBC Universal. Waarom kan PX ook eens niet pro- actief zijn zoals andere aanbieders. Het geld dat ze uitsparen voor de doorgifte van SyFy en 13th Street zouden ze toch aan BBC First kunnen geven?

Trouwens waarom zijn bepaalde programma's van BBC entertainment bij TN met Nederlandse ondertitels en is die ondertitelingsfunctie bij PX niet aanwezig?
Reputatie 6
Badge +1
Dat vragen we al jaren de ondertiteling bij BBC Ent, bij TN is deze zender in het basisaanbod met ondertitels, bij PX betalend zonder ondertitels.
Weer bijgeleerd bij Telenet met ondertiteling en bij PX niet.
Maar dan vraag ik mij als dummy af waarom ze het niet doen bij PX die ondertiteling? Kost dat teveel geld of wat?
Reputatie 7
Badge +2
Weer bijgeleerd bij Telenet met ondertiteling en bij PX niet.
Maar dan vraag ik mij als dummy af waarom ze het niet doen bij PX die ondertiteling? Kost dat teveel geld of wat?

De kans bestaat dat de BBC inderdaad extra geld vraagt voor de ondertitels. Maar goed, het zou een mooie geste zijn om die ondertitels te activeren.

Ik begrijp ook niet waarom ze enkel de versie van TV5 Monde FBS verdelen en niet de zender TV5 Monde Europe. Deze laatste biedt nl. ook veel Nederlandse ondertitels op verschillende films en series.
Reputatie 6
Badge +1
Had contact opgenomen met BBC Worldwide .

Mijn vraag : Vorig jaar, 2015, is BBC First gelanceerd in de Benelux. Eerst enkel bij Telenet Vlaanderen en KPN Nederland. Inmiddels zijn er reeds meerdere operatoren die in beide landen BBC First in hun aanbod hebben. Proximus Belgie is daar helaas nog steeds niet bij. Regelmatig duikt deze vraag op in het Proximus forum, doch een echt antwoord komt er nooit. Ook Proximus klanten zouden het fijn vinden om eindelijk naar BBC First te kunnen kijken. Hopelijk gaat dit snel gebeuren.

Antwoord BBC First : Beste William,

Bedankt voor je bericht aan BBC Worldwide Channels in Benelux.

Fijn om te horen dat u graag naar BBC First zou willen kunnen kijken. We zoeken altijd wegen om onze programma's in nieuwe regio's en via nieuwe providers aan te bieden, dus het is een goed idee uw wensen direct door te geven aan uw provider (als u dat niet al heeft gedaan). Dank u wel dat u contact heeft opgenomen om u belangstelling voor ons kanaal kenbaar te maken.

Met vriendelijke groet,

BBC First

Mijn conclusie : Dat zullen ze ondertussen wel weten zeker, zowel bij PX als BBC First dat daar wel degelijk belangstelling voor is.
Reputatie 7
Badge +2
Een vrij standaard antwoord van BBC Worldwide. Het lijkt erop dat ze de FOX toer op gaan. Vraag het aan uw provider...
Reputatie 6
Badge +1
Inderdaad, is altijd hetzelfde, vraag het aan uw provider. Maar die provider antwoord niet of zegt iets in de trant van, we geven het door, of we onderhandelen nog en ondertussen niets. Willen die zenders wel kijkers?
Reputatie 2
Had contact opgenomen met BBC Worldwide .

Mijn vraag : Vorig jaar, 2015, is BBC First gelanceerd in de Benelux. Eerst enkel bij Telenet Vlaanderen en KPN Nederland. Inmiddels zijn er reeds meerdere operatoren die in beide landen BBC First in hun aanbod hebben. Proximus Belgie is daar helaas nog steeds niet bij. Regelmatig duikt deze vraag op in het Proximus forum, doch een echt antwoord komt er nooit. Ook Proximus klanten zouden het fijn vinden om eindelijk naar BBC First te kunnen kijken. Hopelijk gaat dit snel gebeuren.

Antwoord BBC First : Beste William,

Bedankt voor je bericht aan BBC Worldwide Channels in Benelux.

Fijn om te horen dat u graag naar BBC First zou willen kunnen kijken. We zoeken altijd wegen om onze programma's in nieuwe regio's en via nieuwe providers aan te bieden, dus het is een goed idee uw wensen direct door te geven aan uw provider (als u dat niet al heeft gedaan). Dank u wel dat u contact heeft opgenomen om u belangstelling voor ons kanaal kenbaar te maken.

Met vriendelijke groet,

BBC First

Mijn conclusie : Dat zullen ze ondertussen wel weten zeker, zowel bij PX als BBC First dat daar wel degelijk belangstelling voor is.



Maar hoelang gaat het hier dan nog duren eer ze het door hebben? 6 maanden? Want als ik jou dan versta wordt zoals ik dacht een bepaalde zender niet aangeboden aan een operator, anders hadden zei dat antwoord niet gezegd tegen je over die interesse. Dus volgens mij hoefteen operator zelf zich aanbieden tot diegene die die zender uitzend.
Reputatie 2
Een vrij standaard antwoord van BBC Worldwide. Het lijkt erop dat ze de FOX toer op gaan. Vraag het aan uw provider...

Dit is dus logisch ook nu Wwiilliamm dit gedaan heeft lijkt het me vrij duidelijk.
Reputatie 2
Er is ook nog Orange?
je kan dit allemaal oplossen door te relativeren 😛
Reputatie 6
Badge +1
Nu BBC FOUR bij PX gaat verdwijnen bij PX, komt BBC First misschien eindelijk beschikbaar? Het blijft wel heel stil!
Reputatie 7
Badge +3
inderdaad, het blijft even stil : we krijgen de info ook pas door als er effectief een wijziging is doorgevoerd. dus we kunnen alleen maar duimen dat je wensen gaan uitkomen :-)

groetjes

Tina

Reageer