Batterij

  • 31 July 2015
  • 4 reacties
  • 182 Bekeken

Hey!


Ik heb van Januari een Iphone 5s bij jullie gekocht (proximus store) en sinds een paar weken moet ik mijn iphone 3/4 keer per dag opladen omdat die batterij zo snel leeg loopt. Ik heb hem in het begin juist opgeladen zoals jullie zeiden, en nu ook nog trouwens. Maar ik vraag me af of ik met mijn Iphone naar de winkel moet komen, en of ze daar iets gaan kunnen aandoen.


Alvast bedankt voor het antwoord.

4 reacties

Moest ik in uw geval zijn dan zou ik toch eens een Proximus center binnenspringen.

je kan ook altijd de vraag stellen op Proximus helpdesk 0800 22 800 kan zelf nu nog (tot 22u) of anders morgen !
Hangt er ook veel van af wat een achtergrond apps en functies allemaal opstaan, mss ook een googelen op => iPhone 5S batterij vlug leeg
Reputatie 7
Badge +1
Locatie voor GPS vreet ook veel batterij. Veel apps vragen om de locatie op te zetten om te kunnen zien waar je zit. Maar je bent niet verplicht natuurlijk.
U kan inderdaad best opnieuw naar het verkooppunt gaan waar u dit toestel heeft aangekocht. Mvg, Vik

Reageer