b-mix problemen geen licentie

  • 17 July 2012
  • 6 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
hallo allemaal,

Ik heb internetpack en daarmee kan ik "zogenaamd" 2 spelletjes downloaden van skynet games.

Wanneer ik klik op "gebruik nu" word ik direct doorverwezen naar skynet games, eens een spelletje gedownload en geinstalleerd kan ik het niet activeren daar ik geen licentie heb en bij god, ik weet alleens niet hoe of waar om eraan te geraken. weten jullie dit?

6 reacties

Beste Magistermagic,

Kan u mij uw gegevens (naam, klantennr , login e-Services, e-mailadres, contactnr) even doorsturen?

Ik laat u dan terug contacteren door de bevoegde dienst.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Reputatie 2
Badge +1
Mijn gegevens:

Naam: Pruvoost Erwin

Klantennummer: 610512155

Login e-Sevices: fc842358@skynet.be

e-mailadres: erwin.pruvoost@skynet.be

contactnummer: 09 233 05 10 gsm: 0475 826 814
Beste Erwin,

Ik heb uw gegevens doorgestuurd naar de bevoegde dienst. Zij zullen u zo snel mogelijk contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Reputatie 2
Badge +1
zo snel mogelijk?..... nog altijd niks gehoord van niemand!
Reputatie 2
Badge +1
Ik begin ook stilaan te vermoeden dat, eens je klikt op de link om naar Skynet Games te gaan.... dat je dus op de pagina komt waar de "klanten van Belgacom" alleen maar kunnen kiezen tussen die 5 spelletjes die daar staan en niet tussen de andere op de pagina van "Games downloads". Als dit zo is..... wat voor nut heeft het dan om een 5-tal spelletjes aan te bieden die feitelijk alleen maar goed zijn voor heel kleine kinderen! Ik ben daar allezins niks mee.

Nu dat i-tunes verdwenen is als optie om muziek gratis te downloaden heb ik er dus niks meer aan. Foto's heb ik niet en als ik er zou hebben/willen dan print ik die dan wel zelf af. Welk nut heeft het dan om deze dingen aan te bieden? Eens te meer.... bedankt voor niks dus!
Dacht hier eens wat positieve berichten te lezen. Maar dat forum hier is al even erg als de helpdesk 1st Line.

Reageer