Beantwoord

b-box3 - video afspelen

  • 1 January 2016
  • 7 reacties
  • 1974 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Motivator
  • 216 reacties
Ik zie op mijn PC dat deze in verbinding staat met mijn b-box3 (PVConnect (b-box2/5). Daarin staan 3 lege mappen zijnde "Videos" "Photos" en "Music". Wanneer ik nu een videofile zou kopiëren naar "Videos" zou ik die dan op een of andere manier kunnen afspelen op mijn TV via mijn V3 decoder? Zo ja, welke handelingen moet ik dan uitvoeren?
icon

Beste antwoord door sinjoor76 1 January 2016, 15:22

Bekijk origineel

7 reacties

Neen, ik was inderdaad niet duidelijk genoeg, heb bedoeld dat je via een usb stick (usb disk) op je bbox3, daarvan de inhoud kunt openen/bekijken via bv. je Explorer
\\192.168.1.1\Disk_a1 of \\192.168.1.1\Disk_b1
naar gelang die vooraan steekt of achteraan op de usb poort van je bbox3
Reputatie 7
Badge +1
Dat denk ik niet. Ik denk dat je daar eerder een swipebox voor nodig hebt. En die V3 zullen ze in het kort wel vervangen denk ik.
Is mij in ieder geval ook nog niet gelukt en is al een uitbreiding die waarschijnlijk voorzien is voor latere toepassingen, je kan dat wel als je bvb een usb stick aansluit.
Reputatie 3
Badge
Bedoel je dat, wanneer ik een USB stick vooraan in de V3 in plug, ik via mijn decoder een avi videofilm kan bekijken op mijn TV?
Reputatie 3
Badge
Dus een zelf opgenomen videofile (film) bekijken via je decoder zit er niet in.
Reputatie 7
Badge +1
Die c
kan je casten naar je TV met chromecast (of met een swipebox).van smartphone of tablet naar TV, Via de decoder is niet mogelijk.
ik gebruik de chromecast meestal om iets van op mijn laptop staat te casten naar de TV
swipebox demo

Reageer