Skip to main content
Ik raak geleidelijk aan gefrustreerd van Belgacom TV.

Met mijn Scarletabonnement heb ik internet, telefonie en Belgacom TV voor 50 euro. En dat loopt goed, tot 's avonds of wanneer ik 's avonds een opname plan.

Meestal krijg ik 's avonds storing (beeld blokkeert of schokt, groene blokken in het beeld, foute synchronisatie spraak, en af en toe een 'deze zender is niet meer beschikbaar), terwijl ik dat in de namiddag (bv. voor een koers) nooit heb. En is het eens een goede dag zonder storing dan begint het toch zodra een opname gaat beginnen. Of mijn abonnement haat opnames van The Tudors (Eén HD en BBC 2, allebei op zaterdag), Dexter (Acht) en Samantha Who (Vijf TV) of er is echt iets mis.

Het probleem is dat de technieker niet zal komen om 21uur, en dus geen enkel probleem zal ervaren.

Dus dat is al geen optie. De signaalkabel er terug instoppen of herstarten doen het meestal ook niet, en af toe hoor ik mijn modem aftikken tijdens die problemen. Het probleem is zo storend dat ik overweeg mijn abonnement bij Scarlet te veranderen en prijs me gelukkig dat ik de kabel alsnog niet opgezegd heb.

Iemand die deze problemen ook al ervaarde en een oplossing vond?

hoi,

heb deze problemen ook ondervonden maar dan enkel bij de opgenomen programma's tijdens het herbekijken zo erg dat het programma soms niet helemaal opgenomen is. krijg na een half uur ofzo een opmerking (opname tijdelijk onmogelijk)

tv-kijken als ontspanning is echt weg nu.

De oplossing: bellen met de technische dienst van Scarlet. Als je blokvorming hebt kunnen zij dat perfect zien in hun logs. Maakt niet uit op welk tijdstip van de dag.

Reageer