Beantwoord

App Proximus tv crashed

  • 8 October 2016
  • 7 reacties
  • 337 Bekeken

Beste

Sinds de update van 3 oktober is het niet meer mogelijk om via de app te streamen naar tv. De app opent normaal, ik kan een programma (live of een opname) starten. Ik kan de verbindingen maken met de chromecast maar als ik dan op 'kijken op tv' klik, crashed de Proximus tv app...

Ik heb de app al verwijderd en op nieuw geïnstalleerd maar helaas helpt dit niet..
icon

Beste antwoord door sinjoor76 8 October 2016, 11:13

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Juist getest. Met mijn Android smartphone werkt het perfect.
Zowel op iPad (iOS 9) als op iPhone (iOS 10) werkt het niet.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb het eens getest vanop mijn iphone en heb de optie ook niet meer. Ik heb dit doorgestuurd zodat het kan nagekeken worden.

Mvg,

Kim,

Het Proximus team
Hopelijk snel in orde want ik mis het wel
App Proximus tv op Samsung 10.1 werkt niet hier. Lig aan de tablet volgens PX, slechte software.

Wel vreemd dat al de rest 100% werkt en dat PX blijf standhouden dat hun app foutloos is. Dus ik moet het zelf oplossen met een herinstallatie met de software.

Awel PX heb ik gisteren gedaan met hulp van derden. Herinstallatie van de software en al de programma's waren wij dikke 3 uur bezig.
En alles werkt goed skype, Facebook, pc banking, enz.... Maar de App Proximus tv die werkt nog altijd niet.

Al maanden problemen met die app en niet enkel bij mij.

Dus PX ik had graag een oplossing wil mijn tv app op de tablet?
Wat moet ik doen?
Reputatie 7
Badge +4
Er is effectief een probleem met de compatibiliteit chromecast en ios10, onze teams werken zo snel mogelijk aan een oplossing.
Alsook met iOS 9!

Reageer