Vraag

App noch PC applicatie werken

  • 8 December 2016
  • 5 reacties
  • 355 Bekeken

Reputatie 1
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen

Deze melding krijg ik reeds gedurende meer dan 3 weken als ik iets wil beheren in My Proximus. Noch mijn App op mijn smartphone noch de applicatie op mijn PC werken.
Vandaag het bezoek gehad van een vriendelijke meneer van Proximus in het kader van Happy House. Deze heeft getracht om mijn probleem op te lossen maar heeft, na tot 3 maal toe geprobeerd te hebben met de technische dienst van Proximus in contact te komen (NA 3O MINUTEN WERD DE LIJN STEEDS VERBROKEN), er de brui aan moeten geven. Gevolg geen Happy House.
Weet er iemand op het forum misschien een oplossing?

Vriendelijke groeten,

Paul

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Paul_050

Je kan altijd eens proberen uw cookies te cleanen en indien het dan nog niet lukt eens proberen via een andere browser.

Mocht je dan nog steeds de foutmelding krijgen kan je best bellen naar het gratis nummer 0800/22800.

Dan kunnen we alles nakijken en een dossier opmaken voor de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten

Koen
Ik geraak ook niet op Myproximus. Ik heb geprobeerd met Win7, Win10, Android, Chrome, Firefox.
Cookies, geschiedenis enz verwijderd. Geen nut.
Ik zou graag mijn factuur raadplegen maar dat lukt dus niet.
Ik vind op internet toch wel meer mensen met dit probleem.
Wanneer kunnen we een algemene oplossing verwachten zonder te hoeven bellen?
Hier van hetzelfde, op verschillnde pc's met verschillende brouwsers geprobeerd en niets lukt, voor een internet provider is het triestig gesteld dat ze nog geen site kunnen maken die behoorlijk werkt. hoeveel vertrouwen kunt ge daar nog in hebben, maar de eigen verkoopsite werkt wel naar behoren.
Hier exact hetzelfde probleem, dacht dat het te maken had met het feit dat we nog maar net klant zijn geworden.. maar de volgende dag werkt het nog steeds niet. Wanneer ik via MyProximus naam mijn producten ga en daar iets aanklik om te wijzigen, krijg ik volgende melding: Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen.
Iemand een idee wat ik hiermee moet doen? Of toch maar eens naar de klantendienst bellen dan?
Reputatie 5
Badge +4
Dag thorgal,

ik heb dit even naar onze collega's van het MyProximus-team doorgestuurd voor verdere analyse.

Ik hou je zo snel mogelijk op de hoogte.

Mvg,

Andy

Reageer